Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Kterou pojištovnu pro společné povinné ručení a havarijní dohromady

Od: kasper® odpovědí: 10 změna:

jsem vlastník Kia Stonic rok vyrobí 2018 budeme zařizovat nové povine ručení a havariní dohromady jsme pojištení genaraličeska doporučte mi pojištovnou nebo se máme znovou pojistit u genaraličeska?

 

 

10 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

spu
hodnocení

0x

Ano,generaličeska

 

hodnocení

0x
avatar arne1

Trh s pojištěním se neusále mění. Například ještě na přelomu 2020/2021 jsem klidně mohl říct že mlaďochovi pojistím auto nejlevněji u jisté pojišťovny (nemá smysl sem psát její jméno). Mezitím se podmínky změnily a je to jinak. Netroufnu si říct, co je momentálně nejvýhodnější a tím spíše ne co bude nejvýhodnější třebas za půl roku. Mám určité tipy, kde vím že to v kombinaci s havarijním není špatné; ale sám mám povinné a havarijní oddělené. I když je tam příplatek, ve výsledku je to lepší. Takže jedině kompletně přepočítat, a vzít do úvahy i možné rozdělení na dvě smlouvy. To, že je to Kia z roku 2018, to je hezké ale moc to neřekne. Těch parametrů by muselo být trochu více a pak hlavně vaše osobní data. A taky vědět co potřebujete - není jen povinné a havarijní, ale i připojištění skel a asistence (to je z toho nejdůležitějšího). Pak u havarijního je zapotřebí znát požadovaný územní rozsah, ne všechny pojišťovny pojišťují v určitých zemích (typicky ex-SU).

Nejlepší je, když se obrátíte na svého pojišťováka a proberete to s ním. Každý vám rád poradí.

Jo a ta Generali - koukněte se, kolik tam máte obchodní slevu. Jestli vám to dělali na jejich přepážce, tak tam klidně může být 40% a to je masakr - s tím se těžko soupeří.

Na žádné přepážce GeneraliČP vám nedají lepší cenu než když si pojistku uzavřete online. Obchodní slevu nemá pobočka, ale oblastní manažer, kterého o ni musejí žádat, a bývá to maximálně tisícovka jednorázově na první rok. 40 % je naprostá blbost. Všichni pojišťováci co vám "udělají super cenu" jsou kecalové.

Kecal nekecal... Já na tu 40% samozřejmě nedosáhnu a musím o cokoliv nad 25% žádat a ne vždy dostanu. Nicméně, jednou jsem se nudil při čekání na poště a zašel jsem se na cosi zeptat vedle do pojišťovny. Pracovnice se trochu vyptávala, viděla že jsem z oboru, nicméně mi klidně nabídla že by mi těch 40% na auto dala - jak by to udělala nevím, nezajímalo mne to.

A v příbuzenstvu jsou u jedné rodiny auta, když jsem se podíval do smlouvy, tak tam 40% bylo - tím pádem nemělo cenu abych se tím zabýval.

 

hodnocení

0x

Generali/ČP mi vyhovuje už léta nejvíc. Dá se s nimi normálně bavit, všechno zřídit i zrušit online, mají slušnou klientskou zónu a podporu na chatu. Hrabat se v nabídkách malých pojišťoven kvůli pár ušetřeným stovkám mi přijde ujeté. :)

Zrušit online? Právě jsem u Generaliřešil klienta. Online zrušit s tím, že pošle naskenovanou výpověď s podpisem. Datovou schránku použít nelze. Zaručený elektronický podpis také neberou.

Však ano, napíšu vlastními slovy vyjádření, podepíšu se, naskenuju a pošlu mailem.

To se u jiných pojišťoven zvládne taky, ale nemám odzkoušené všechny - posíláme vždy papíry když je to možné.

Jako Online bych si to představoval skutečně elektronicky - datovkou, el podpisem, el. identitou.

 

honzin*
hodnocení

0x

Moje čerstvé zkušenosti a dojmy jsou hodně "smíšené" - a to je slabé slovo. Po 3 letech u Allianz jsem jim slušně napsal, něco v tom smyslu, zda zvýšení HAV+POV na další rok myslí vážně, když mám za tu dobu nějaké bonusy a už v pojištění nemám GAP, nehledě na to, že klesla i cena vozu. Nikdo se neozval. Po pár týdnech jsem jim poslal výpověď. Zase se nikdo neozval. Předpokládám, že jsem jim nestál za to, resp. má smlouva původně zprostředkovaná dealerem, při koupi auta, byla asi výhodná a proto se na bububu nikdo neobtěžoval ozvat a pojistka tak skončila...

Zkoušel jsem tedy u ČSOB, kde mám hypo, účet, pojištění domácnosti. Dostali by se na to co jsem měl od Allianz, ale jen s nějakým zpětným bonusem po 2 letech. Nakonec jsem uzavřel s online "dealerem-srovnávačem" za hodně podobné peníze oboje, HAV u Kooperativy a POV u CPP. Ale alespoň, dle podmínek, si myslím, že sice za stejnou cenu, ale výrazně lepší pojistky (vyšší plnění apod.).

Že zajít na pobočku osobně opravdu nefunguje se přesvědčila i žena. Kdy zkoušela prověřit u Kooperativy, zda nám lepší pojistku na dům, než ČSOB, kde máme i hypo. Nedá. A to i přesto, že by u Kooperativy měla pak pojištěné nemovitosti dvě. A nemá asi smysl obcházet "cizí agenty a pojišťovny", kde nemám žádnou historii a zkoušet štěstí kvůli pár stovkám.

Za mě mi prostě vychází snad jako nejlepší opravdu ty online srovnávače, které mají zájem na provizi a mají přístup k různým, třeba akčním, nabídkám pojišťoven. Jen je třeba být na ně dostatečně drsný a nenechat se otravovat kvůli energiím, dalším pojistkám apod.

Klidně mi to rozporujete, ale alespoň napište, co přesně se ženou jsme udělali blbě.

Proč online-srovnávače? Porovnání vám udělá i pojišťovací specialista.

Podle čeho soudíte, zda je pojištění majetlu u ČSOB lepší než u KOOP? Jenom podle ceny nebo porovnáváte vlastnosti? Samozřejmě, pokud máte nemovitost v PZ2 nebo dokonce v PZ3, tak je možné že to u ČSOB vyjde levněji.

U těch aut - osobně bych doporučoval HAV u ČSOB, mají mnohem lepší podmínky ohledně spoluúčasti (2000Kč v jejich smluvním servisu bez ohledu na to co je ve smlouvě). Také cenově mi většinou vychází velmi dobře.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]