Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, mam takový problém že když zapnu světla se zapojeným vozíkem tak mi svítí i mlhovka na vozíku, a když zapnu Mlhovku na autě tak na vozíku zhasne, zásuvka je zapojena dobře, a zastrčka taky, když zapojim vozík k jinému autu tak vše bez problemu funguje, takže je problém někde na aute, prošel sem kompletní kabely k jednotce tažného a nikde nic porušené nebo tak není. čím by to mohlo být i když to asi nebude lehke poradit, ale asi mě navštěva elektrikáře nemine že? Zasuvku i zastrčku jsem vyměnil za nové taktež světla takže ani oxidace nepřipadá v uvahu
Jaká světla zapneš?
Máš Škodu Rapid 2013 - ...?
Použíj k testu parkovací světla. Odemkni auto, vlez dovnitř a nezapínej klíček a světla měj na poloze nula.
Blinkr hoď doprava nebo doleva a měla by svítit pouze levá nebo pravá obrysová svítilna (v tu chvíli je parkovací).
Svítí mlhovky kdy při tomto pokusu?
takže sem to byl zapojit, a jak píšeš abych zkusil parkovačkou tak at zapnu levou nebo pravou parkovačku na autě svítí ta příslušná strana zapnutí ale na vozíku vždy obe zadní světla vč te mlhovky. Kliček zapnutý nebyl.
Když odkobercuješ levou část v kufru, je tam jednotka pro tažák a nebo kabely vedou na konektory přímo na patice konektorů světel (oni tam vedou normálně, ale buď s jednotkou a nebo bez ní)?
Dej foto zadních konektorů světel a případně i jednotky.
Při zapnutých blinkrech a vozíku, případně varovek s vozíkem i bez bliká ti kontrolka tohoto tvaru?
<- 1 -> (doplňková směrová světla - vozík) - kdyžtak stačí nakódovat BSG jednotku
... ta kontrolka je v otáčkoměru na 1 nebo 2 hodině uvnitř mezi číslicemi a rafikou ve vnitčřním kontrolkovém mezikruží.
V2tšina zásuvek má i rozpínací kontakt na mlhovky, kdy drát z auta pro mlhu nevede na žárovku zadního světla auta, ale vede nejprve do zásuvky a ze zásuvky teprve vede na auto pro mlhu.
Když zapojíš vidlici, tak se rozpínací kontakt odchlípne a mlha na autě zhasne.
Je to z důvodu, když máš karavana jedeš v noci v mlze, tak aby tě autová mlhovka nešajnila odrazem od bílého karavanu do zpětného zrcátka.
Zde toto provedení nevidím a měla by to obstarávat ta jednotka sama.
Viděl bych chybu v ní a nebo někde v zapojení. Klidně může být lanko vodiče s jedním vláskem proklemované na druhý pin a podobné chuťovky co nejdou vidět hned a musí se hledat.
...
<-1-> tahle kontrolka se má normálně kódovat do jednotky vozu (je nad spojkovým pedálem ta BSG).
Měří proud a pokud svítí více jak 21Wx3 žárovky (vozík blinkry), tak bliká společně se šipkou směrovky, aby jsi věděl, že bliká i vozík a je vše vpořádku a jsi vidět kam odbočuješ.
U Fabie se do kódu BSG připíše ke součtovému kódu hodnota 1. Tedy to co tam máš třeba 14234 a +1 změníš tedy na 14235 a uložíš.
Pak ti začne fungovat kontrolka měření proudu a kontroly vozíku na každé Fábii, Roomsteru, atd...
Feldy to měli v 4 pinovém relé AEV3002 a Octy1 ve vypínači varovek (alespoň ty staré) s dopojením jednoho vodiče do svazku.
...
Octy 2 to mají tuším v dlouhém kódování pěkně popsané a musíš to dělat přes VAG VCDS.
Je lepší to tam mít.
Fušerský servis to většinou při montážích tažáků neřeší a mnohdy ani neví.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.