Nejste přihlášen/a.
Několikrát do roka se stane ( dá se to spočítat na prstech jedné ruky) , že po zapnutí zapalování zhasne a poté se rozbliká kontrola imobilizéru - po nastartová zhasne - motor běží normálně, při příštím zapnutí se to již nestane.
Co to může být?
Jedná se fabii 1.4 MPI
Nepište - napíchnout na doiagnostiku.
Čekám odpověd od toho kdo se s tím již setkal - diagnostika vypíše s největší pravděpodobností tuto hlášku :
Studený spoj na konektoru do budíků. Tam je to časté.
Rozhodně se k vůli tomu nemění budíky. Muselo by se kodovat, přizpůsobovat a stáčet km. Je to víc práce než umět pájet a nebo to dát někomu, kdo elektroniku umí opravit a není na pájení prase, což je cca 70% rádoby elektroniků... bohužel má zkušenost.
To je oprava?
Změnit dump v eeprom řj motoru a na budíky s banální opravou se vykašlat?
Pochopitelně, že kontrolka stále blikala. ŘJ "budíci" dávají pokyn k odblokaci ECU motoru a když změnil dump v ECU motoru, tak už jsou ty budíky naprd, že chtějí či nechtějí přečíst transpondér v klíči.
To není oprava, to je prasečina!
Když už tu kontrolku přelepoval, tak mohl ten konektor přeletovat... bane bože, co je to dnes v oboru za idioty,...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.