Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Blikání imobilizéru po zapnutí zapalování

Od: slavo® odpovědí: 12 změna:

Několikrát do roka se stane ( dá se to spočítat na prstech jedné ruky) , že po zapnutí zapalování zhasne a poté se rozbliká kontrola imobilizéru - po nastartová zhasne - motor běží normálně, při příštím zapnutí se to již nestane.

Co to může být?

Jedná se fabii 1.4 MPI

Nepište - napíchnout na doiagnostiku.

Čekám odpověd od toho kdo se s tím již setkal - diagnostika vypíše s největší pravděpodobností tuto hlášku :

 

 

12 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar dabel
Problém s přístrojovou deskou většinou studené spoje
hodnocení

Řešit to nebo to ignorovat když je to cca 3 - 4 do roka?

Nájezd 12 - 14 tis km většinou dlouhé trasy,

Mě by to štvalo a řešil bych to protože se jednou múže někde v dáli stát že nenastartuješ
hodnocení

Stačí vypnout zapalování a znovu zapnout a už se tak nestane.

Tak pravděpodobně někde studený spoj.

 

hodnocení

0x

Studený spoj na konektoru do budíků. Tam je to časté.

Rozhodně se k vůli tomu nemění budíky. Muselo by se kodovat, přizpůsobovat a stáčet km. Je to víc práce než umět pájet a nebo to dát někomu, kdo elektroniku umí opravit a není na pájení prase, což je cca 70% rádoby elektroniků... bohužel má zkušenost.

 

hodnocení

0x
Zdravim mal som ten isty problem na rovnakom aute.Tiez to sem tam spravilo az jednoho dna som uz nenastartoval.Kamos zobral riadiacu jednotku a niekdo tam ten imobilizer odstranil.Kontrolka ale stale blikala. Prelepil ciernou paskou .Oprava stala 120 eur.

To je oprava?

Změnit dump v eeprom řj motoru a na budíky s banální opravou se vykašlat?

Pochopitelně, že kontrolka stále blikala. ŘJ "budíci" dávají pokyn k odblokaci ECU motoru a když změnil dump v ECU motoru, tak už jsou ty budíky naprd, že chtějí či nechtějí přečíst transpondér v klíči.

To není oprava, to je prasečina!

Když už tu kontrolku přelepoval, tak mohl ten konektor přeletovat... bane bože, co je to dnes v oboru za idioty,...

jd

No co mel delat, kdyz to jinak neumel, cerna paska je rychlejsi nez hledat pajecku

Pane gumidek vas som mal poznat predtym ako som to dal spravit.Vy by ste mi to urcite opravil ako sa to ma.Ale ja som nikoho ako ste vy nenasiel.Auto mi takto jazdi uz skoro 2 roki.Jroki.Ja si nestazujem.

Vyčtení a úprava eeprom je kolikrát dražší úkon. Vypnutý immo je navždy pokoj, takže teď to půjde nahodit a odemknout volant i lockpickem a krásně s tím někdo odjede. Teda pokud to není classic nebo nezajímavý junior. *smich*

autolockpick.cz/...

Jenom klassik

to se nekrade.

Možná by lákala elegance nebo RS

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]