Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Klepání homokinetickeho kloubu

Od: jesup* odpovědí: 17 změna:
Může klepat homokinetak? Vnejsi kloub poloosy? Vyměnil jsem uložení stabiku a kosti a furt to klepe. Čepy prej ok. Co může tak moc klepat do karoserie? Pri každém přejezdu. Kloub?
Prostě to extrémně klepe od tlumičů

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1
hodnocení

0x

Asi 50 věcí... Pokud to neni vyloženě exotika tak dobrý mechnaik to najde během chvilky a mění jen opravdu vadné díly, ne že zbytečně vymění kosti + uložení stabilizátoru a dál neví...

 

kami123
hodnocení

0x

Pokud by klepal ten kloub, tak by se zvuky značně zhoršily, když bys jel s plným rejdem do jedné strany.

 

jesup*
hodnocení

0x

To není jen klepání, ale dunění , že když přejedu ty podélné díry v silnici tak to udělá fakt 2x bum a ozve se to všude. Najeto mám málo 90k, ale neříkám že nemuzou byt tlumiče ko, to snad můžou dělat jen tlumiče nebo to uložení jinak nevím. Měnili se silentbloky v ramenech na obnou stranách a přestal zvuk cucání odcucnutí.

kami123

Tak to ten kloub nebude, ten by při tom rejdu klepal pravidelně dle otáček kola.

Zkus zkontrolovat uložení těch tlumičů, to bude asi tím a i spoje uložení nápravy.

Ideálně navštívit něco takového:


 

hodnocení

0x
avatar diesel

Kloub cvaká opři zatočení-dle ° poškození se odvíjí síla cvakání dle zatočení.Navíc může, ale je to asi jen okrajově-při cvaknout při rozjezdu-pak již ne.

Při přejezdu nerovností cokoliv na nápravě-čepy, tyčky...

 

xenofob
hodnocení

0x

to vím úplně přesně, všechny silentbloky a všechny puky

 

jesup*
hodnocení

Proběhla vymena předních uložení tlumičů i s loziskama. Přední obě loziska s nabojem kola. Kosti stabiku, gumy stabiku. Bouchá to pořád, takže asi nějaký nějaký puk nebo čep. Ale prej ne to ok, u toho auta je vše ok napohled nic se nehybe zadna vule. Asi tlumice ještě
jesup*

Ještě se měnila guma na obou ramenách vpředu. Možná škoda, že se nezkusil ten tlumič teĎ :D. Kód dílu 1k0407183e.
Co ještě vyměnit? Asi samotné tlumiče to tak vidím.. Nebo je tam ještě nějaký puk? Akorát v ramenu takový černý celý, ale to se snad kupuje rovnou celé rameno to ani vyměnit nejde nebo jo?
Jinak, že by bouchalo uložení převodovky nebo motoru? ty spodní a nebo ty horní nahoře u motoru levý a pravý. Je fakt, že to bouchá i vzadu a už jsou tam utrhlé ty prachovky které klapají.
Bude vhodé jít teď na STK kde dělají kontrolu podvozků? Na tlumičích jsem byl 83% předek a 75% zadek.
Myslíte, že kdyby to byli tlumiče tak to taky najdou?

 

hodnocení

0x

Horní uložení tlumičů (silenty) s ložisky?

Gumy objímek stabíků?

Výfuk?

Urvané silenty motoru (klidně jen reakční vzpěra)?

...

Dítě na zadních sedačkách, co ti při každém prohoupnutí klepe kladívkem do dveří?*smich2*

Pokud to klepe moc, tak je tam někde fakt velká vůle a měla by se najít velice snadno.

Klidně klepe i axiální táhlo řízení, popř uchycení celého řízení k nápravnici, popř kardany řídících tyčí k

volantu?

..

Tlumiče bez oleje taky klepou a nemusí být nutně mokré.

jesup*

Čím více se jezdí tím víc to bouchá. Když auto nejezdí den dva tak to dělá až po 30km třeba. Je to divný, ale jde už i o to jestli se tím neco víc neničí. Ale kolikrát mě to vytočilo, vždy to jsou jakoby dvě rány bum bum do palubovky hlavně.

Tak bych hádal tlumiče. Když moc prohoupne, tak si bouchne do dorazů. Měl by jsi dorazy pod gumovou nohavičkou zkouknout. Budou obouchané.

zaseja

A nekutálí se ti pod sedadlem zapomenutá flaška od piva?

 

jesup*
hodnocení

Chci se zeptat ještě takhle. Ty nový věci co se tam dali:horni ulozeni vpředu, kosti, uložení stabilizatoru. Spíš ještě takto to horní uložení. Bude se víc ničit těmi špatnými tlumiči?
Stejně to budou ty tlumiče prootze v podvozku to auto vypadá jak nové :D. Nevím proč to řeším. Nebo jedine nějaký uložení motoru ale to nevím jak zjistit

 

Ano. Tlumič to neabsorbuje a náraz absorbuje doraz, ložisko v uložení, silent a sváry kastle (v nejmenší míře).

kami123

zkusil bych se zaměřit na to uložení tlumiče.

asd1

Houby dorazy, nefunkční tlumič = kolo kmitá na péru nahoru - dolu = víc rázů a větší vibrace. A tlumič může tlouct i uvnitř, pístnice o píst ve vyjetým uložení apod. Pokud tlumiče nebyly funglovky tak nechápu proč jsi je automaticky nevyměnil taky..

Bouchat ale může všelicos, často vejfuk o podlahu apod. Asi nejlíp to umí najít na STK na "houpačce"

jesup*
hodnocení

Musí to být ty tlumiče no, myslíš že to najdou na stk? Jdu tam v pondělí tak uvidím.
Test je ale vždy ok 83% vpředu a vzadu též. Vím že to je orientační.
Mám vyměněné vše okolo krom těch tlumičů tak snad se to nějak projeví na stk. Nevím no týpci vyměnili horní uložení nq předku a nebyli mi asi schopni říct jestli je to ok.. Hlavne ze měli tlumiče v ruce, že... Jsem na pochybách jestli vůbec to ulozeni udělali :D uz me to nebaví asi koupim stahovák a jdu na to sám. Za lozisko kola si vzali o 900kc více a za tlumiče to radeji ani nechci vědět, ale přední tlumič bez pruziny je nejak 2200 a to neni bůh ví jak drahej servis, spis zapadlej ale práci umí snad. Nechal jsem tam ještě čistit skr.klapku tak doufám že ji aspon vytahli a nečistili na aute..
Ohledně té klapky, můžu s tou klapkou trochu pohnout abych se podíval do ní dolů? Aniž bych ji sundal z auta? Chci se mrknout jak je čistá, jen ji trochu prstem odklonit opatrně. Díky

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]