Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, je možné aby se nafta v oleji objevila par mesicu po výměně Turba a opravy závitu Egr lajdáckým přístupem v servisu?
S autem jsem po servisu 5 mesícu, mnoho kilometrů nenajezdilo a opět začalo padat opět do nouzoveho režimu jako před výměnou turba. Když jsem dovezl auto na reklamaci, tak mi oznaminili, ze je vadné tesneni za pár korun, a ze mi kape vodní pumpa. Nakonec na mě vytasili účet za 25tis, s tím že bylo zapotřebí:
"celkem to dělá 25 279,- ale bylo potřeba udělat hlavní věci: (motorový olej byl kontaminovaný naftou z důvodu netěsnosti vstřikovačů: 1250,- (1789,-) 4xtěsnění vstřik. 4x298,-(4x477,-), egr ventil 2819,-(3819,-) olejový filtr Bosch 162,-(251,-) naftový filtr780,-(1136,-), chladící kapalina 574,- kapalina do ostřikovačů 36,-, chladič vodní 3412,-(4344,-), rozvodová sada Continental s vodním čerpadlem 5920,-(9140,-) spotřební materiál, čističe, maziva 180,-, zátka olejové vany 47,-, vyvážení kol 200,-, baterie Bosch 2820,-(3820,-), hadice turbodmychadla 1487,- práce, přetěsnění, čištění Pali.systému, rozvodová sada, chladič vodní, atd... 4100,-(6780,-)".
Mockrát děkuji za objasnění.
EGR ani turbo neovlivňuje výskyt nafty v motorovém oleji. Bývávalo to přes O kroužky vstřikovacích čerpadel u motorů s PD. Jak se začaly montovat filtry pevných čístic, začalo to u všech takových motorů. Kolega si koupil Mitsubishi Outlander a co měsíc měnil olej. Nakonec mu vyměnili filtr pevných částic a po čase zase. Z 6 měsíců si ho užil 2 měsíce a pak se ztrátou 150000 dal do AAAAuto !
Pořádně si uložte fakturu se zakázkovým listem a kontrolujte hladinu oleje. Jen si upřesněte v servisu záruku na opravený problém. 2 roky to nebude a možná se to objeví zase.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.