Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Galvanizovaný blatník - lakování sprejem

Od: fabiak odpovědí: 16 změna:

Zdravím, blíží se mi stk, takže řeším na Fabii 1 blatník. Ten co mám teď už je celý špatný a dole totálně ureznul.
Pořídil jsem nový,je to druhovýroba a koupil jsem z dvou variant tu lepší (galvanizovaný).
Našel jsem si tady na poradte návod, kde se to už řešilo a radí se tam broušení toho základního laku, ještě než se tam dá plnič. To ale předpokládám v případě tohoto blatníku neplatí? Pokud chápu správně, že tou galvanizací se myslí pozink, a asi je nesmysl to brousit. Byl bych radši, kdyby broušení nebylo nutné, ale vůbec si tady nevím rady. Brusné papíry kdyžtak mám připravené P1000 a P80. Dále všechno ve spreji - univerzální plnič, barva podle kódu, bezbarvý lak pro metalizované autolaky. Vím že se to má hlavně pořádně odmastit, než tam aplikuju ten plnič. Na to jsem pořídil odmašťovač a čistič brzd, snad to bude stačit namísto ředidla. Jinak jsem naprostý amatér a sprejovat budu prvně v životě.

Galvanizovaný blatník - lakování sprejem

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

3x

"...a sprejovat budu prvně v životě."

V tom případě doporučuju koupit pár laciných sprejů a vyzkoušet to na nějaké hladké bezcené větší ploše (nejlépe ve svislé poloze). Budete překvapený, jak se Vám to nepovede a jak to bude ohavné.

break
hodnocení

2x

Podle dotazu bude výsledek ten, že za hodně peněz žádná muzika a kvalita k blití.

Sprejem ne!

riva
hodnocení

1x

Z podobných důvodů jsem koupil druhovýrobu blatník - v podobné černé barvě - byla na něm samolepka že je to snad z Taiwanu. K němu sprej s "metalízou" a sprej s dvousložkovým vrchním lakem. Po dvou letech bez známky rezu a na staré šunce vypadá stejně jako zbytek auta. Dnes bych to řešil stejně.

fabiak
hodnocení

Rozumím, ale 2 500 za lakování u starého auta se mi dávat opravdu nechce. Budu rád za výsledek, že to nebude bít do očí.

petrovic