Nejste přihlášen/a.
Zdravím, blíží se mi stk, takže řeším na Fabii 1 blatník. Ten co mám teď už je celý špatný a dole totálně ureznul.
Pořídil jsem nový,je to druhovýroba a koupil jsem z dvou variant tu lepší (galvanizovaný).
Našel jsem si tady na poradte návod, kde se to už řešilo a radí se tam broušení toho základního laku, ještě než se tam dá plnič. To ale předpokládám v případě tohoto blatníku neplatí? Pokud chápu správně, že tou galvanizací se myslí pozink, a asi je nesmysl to brousit. Byl bych radši, kdyby broušení nebylo nutné, ale vůbec si tady nevím rady. Brusné papíry kdyžtak mám připravené P1000 a P80. Dále všechno ve spreji - univerzální plnič, barva podle kódu, bezbarvý lak pro metalizované autolaky. Vím že se to má hlavně pořádně odmastit, než tam aplikuju ten plnič. Na to jsem pořídil odmašťovač a čistič brzd, snad to bude stačit namísto ředidla. Jinak jsem naprostý amatér a sprejovat budu prvně v životě.
Z podobných důvodů jsem koupil druhovýrobu blatník - v podobné černé barvě - byla na něm samolepka že je to snad z Taiwanu. K němu sprej s "metalízou" a sprej s dvousložkovým vrchním lakem. Po dvou letech bez známky rezu a na staré šunce vypadá stejně jako zbytek auta. Dnes bych to řešil stejně.
Rozumím, ale 2 500 za lakování u starého auta se mi dávat opravdu nechce. Budu rád za výsledek, že to nebude bít do očí.
A ted jsi za plnic, barvu, bezbarvy lak dal kolik penez? Jsi mlady, nezkuseny. Postrikej to, nejak to dopadne. Mozna to umyje dest, mozna Ti to udela puchyre, mozna popraska v zime. Casem a s pribyvajicim vekem pochopis, ze usetrit za kazdou cenu, neznamena usetrit. Aneb, nejsem tak bohaty, abych si kupoval levne veci.