Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
prosím Vás doporučíte značku tlumičů,pružin a horních uložení prosím a ještě vnější kloub nebo celá poloosa.
Slyšel jsem, že Sachs tlumiče a ostatní?
Mají se měnit i ty všechny šrouby a matice atd? Raději bych to asi vymenil, ale zrezlé nejsou. Jsou čisté.
Moc děkuji
Fabia 1.4mpi 6Y3 rv. 2003
souhlasím Tak to píše i asd1, že šrouby nechat.
Z principu souhlasím s jendou celkově, oni ani ty samojistící matice se samy nevyšroubují(ani na strojích které se klepou jako třídičky, drtiče a jiné v pískovnách, lomech-pokud tedy nebyly montovány už vícekrát za sebou)...ALE s novými spojovacími materiály ta práce vypadá úplně jinak. Kdo dělá na kšeft, ta práce musí vypadat. Je to jako s každou prací, můžete ji mechanicky technologicky udělat sebelíp, ale když tam budou už trochu "vokousané" šrouby, matice VZHLED JE TO PRVNÍ, CO JE VIDĚT
Pokud bych dělal pro sebe, nechám šrouby staré(na Feldě do lesa nechávám i matice které jsem už mnohokrát povoloval a úplně v pohodě, nepovolují se), pokud pro někoho, dám nové i šrouby a další spoj.materiál.
boban: Právě že pokud dělám pro sebe na své milované auto, tak tím spíš vše vyměním a nedám tam staré šrouby (pokud tedy seženu originální a né náhrady s jiným závitem a pevností, jak se mnohdy prodává).
Zákazníka nové šrouby nezajímají. A cenu většinou nezaplatí. Takže se vymění to, co je třeba a zbytek se vrátí zpět na auto.
Od Elitu přes autoservis to bude jen materiál Takže i s prací akce tak za 30k...
Z dobrýho e-shopu tak 12k? Ale počítej že servis tě vyfakuje ať si to teda uděláš sám, když jim nechceš nechat 10k za objednání dílů.. Tak jsem to začal dělat sám a mám klid..
@asd1Z dobrýho e-shopu tak 12k? Ale počítej že servis tě vyfakuje ať si to teda uděláš sám, když jim nechceš nechat 10k za objednání dílů.. Tak jsem to začal dělat sám a mám klid..
já bych dobrýmu mechanikovi těch 700Kč na hodinu dal, kdyby práci o pár hodin nenatahoval(auto příbuzných dělal 3 dny-výměna tlumičů, pér, chladivo, geometrie a odvezení-jen odvezení na STK, ne přivezení,dojet na na STK si museli pro auto sami) po těch 3 dnech zavolal, s tím, že to STIHNUL Kdyby aspoň musel vyndávat převodovku či tak nějak, ale tohle...
Celková cena bez papírů 20 tisíc Kč. CHladivo jen doplnil, nevyměnoval
ještě dodám, že to byla jen výměna předních tlumičů a pér, takže materiál
1.Chladivo do klimatizace
2.přední tlumiče a pružiny
3.dorazy předních tlumičů
Boban takže materiál max. 6k a i já šnek bych to měl max. za den hotový.. Klimu dělá při tom - napojí a jde dělat tlumič.., na geo má mašinku tak nemusí šaškovat jiným způsobem.. Tak 5 hodin práce je normální pohodový čas i na boj se zarezlým šroubem... Nedělej to za 14k hrubýho zisku. A pochybuju že dílna ho stojí 12k denně - pokud by dělal jen těch pět hodin denně a zbytek šichty proseděl u kafe
Pak tu ještě prskaj že ty ceny jsou OK a nemusíš tam. To sice nemusíš, ale hraje se čistě na to že většna lidí si to neudělá a do servisu sice nemusí ale pak nejezdí.
700 na hodinu za práci taky nemám problém, ale tahle akce byla v reálu skoro 3k na hodinu
Kelly má takovou politiku. Servisům dávají slevy a tak se dostanou na normální ceny.
Neznáte snad Kelly? To je obchod pouze z nouze někdy na neděli, kdy je všude zavřeno.
Nemám ho rád nebo spíš ty ceny..nevadí mí koupit si tam díl který stojí všude stejně nebo nějaký doplněk.., ale jako přece v pemě je stejná kvalita.. mrzí mě to no. Nevadí mí 700kč za hodinu v servisu, ale kupovat třeba to ložisko za 2300 když se dá sehnat za 900 a to se nekoukám na nejlevnější eshopy a nešetřím každou korunu :D.
Tak kdo je z BRNA a má lis? :D
gumídku, Auto Kelly, to je pro mechoše MODLA, oni tam třeba ani ty díly často nekoupí, ALE pak když přijdeš k mechošovi, tak ti ukáže maloobchodku v Kelly a kouká na tebe "tak vo co ti jde"? Vždyť ti tady účtuju "normál" cenu... Sám to koupí jinde dvakrát levnějc. Oni si rádi zákazníka přivedou k počítači, aby mu ukázali, že jím naúčtované díly jsou cenově v pohodě a to ti ještě vysvětlí, že na dílech si oproti Kellyně přirazil ještě něco navrh, protože přeci musel platit DOPRAVU
Měnit to i s nábojem je rychlejší, pohodlnější a bez shánění lisu. Mlátit ložisko kladivem je vražda pro ložisko. Pak velice rychle odejde znovu.
Ale i tak se to tam nakonec musí nalisovat nebo ne? Nebo vlastně jestli děláš bez lisu tak to tam jen utahuješ?
Ne, pouze se přešroubuje. Ložisko je nalisované v náboji od výroby. Na ten trn se pouze navleče a dotáhne.
Co náboj v kole, už jsem se sice ptal , ale jak dlouho vydrží náboj? Přece se taky opotřebuje bo ne? Díky..
Měnit i s nábojema? Provizorně bych udělal minimálně obě ložiska přední, ale nevím jestli i s nábojem. Levé mi už hučí extrémně , že se možná zachvíli kousne.
Pokud se v něm protočí zadřené ložisko a nebo na něm strhneš závit, tak ano. Pak se opotřebuje/zničí.
Lis = panenka a rámeček např. ze 100mm účka. Nebo sklepní vokýnko, futra apod. Je třeba umět lisovat, pomůže ochlazení "hřídele" a ohřátí "díry"
Náboj pokud se v něm neprotočí zadřený ložisko tak přežije auto i několik ložisek. Pokud ho lama při sundavání ložiska nenařízne flexou I to už jem viděl - další výměna ložiska po servisu po ca 10kkm (nejspíš ho tam namlátili kladivem) a hřídel pod ložisem tam byla nařízlá 5mm hluboko jak v servise kokot sundaval vnitřní kroužek (vnitřní kroužek se řízne a až pak jde sundat) Pak věř kecům mechaniků o kvalitní práci, když profík nařízne hřídel a nechá to tak... Vidět to přece neni
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.