Nejste přihlášen/a.
Pokud vam udela nekdo komplet repas ZF 5HP za 35 tisic, tak vubec nevahejte a jdete do toho. Budete mit prevodovku jako novou. Mam ale neblahe tuseni, ze pojmem repas se zde mysli pouze rozebrani a oprava toho nejnutnejsiho. To by mozna te cene odpovidalo. Mozna proto, protoze pred rozebranim se da cena opravy pouze odhadovat. Komplet repas planetove prevodovky je kazdopadne stotisicova zalezitost.
Pokud jsou dopredne kvalty v pohode, je spatny hydromenic kravina. Olej zkontrolujete a vymenite snadno.
Ale pravda je takova, ze ZF 5HP trpi na zpatecku. A to tak, ze hodne. Proc hodne? Protoze rovnou ze dvou duvodu. Ten horsi, a tim myslim mnohem horsi je, minimalne tedy co se financi tyce, kdyz se roztrhne reakcni bubnem zpateckove brzdy. To se pozna tak, ze v olejove vane jsou fragmenty bubnu. Pak ale zpatecka nejde vubec, takze to nebude vas pripad.
Druhy duvod je privetivejsi a to, ze v ridicim modulu jsou poskozene tesnici krouzky a ventily nedrzi potrebny tlak. Tedy dochazi k prokluzovani. V tomto pripade ani nemusi prevodovka ven z vozu. Modul je vyjmutelny zespodu.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.