Nejste přihlášen/a.
od roku 91 co mame servis tohle po nas nikdo nechtel, ani tady zadne predavaci protokoly nemam
prijede zakaznik, zapisu jmeno, adresu, telefon, domluvime se co potrebuje s tim ze jak zjistime co a jak tak nacenime, po schvaleni opravujeme ( u stalych zakazniku uz se to neresi - vime obe strany co a jak ) , opravi se, zavola se , prijede zakaznik, zaplati a nazdar
pri vjezdu a na placu mam kamery takze kdyz prijede auto poskozene tak je to hned videt ( byli i takovi co prijeli s rozbitym a chteli to pak opravit ) , pokud by se u nas poskodilo nejake auto, mechanikem, pocasim tak na to vsechno mam pojistky
na nejake komedie zapisovani kolik mas benzinu, jaky zvedak a rezervu si fakt nehraju, byly tady treba i prenosove vozy kde je vybaveni za miliony a taky nikdo nic resit nechtel
Taky bych si dokázal nasadit tlumiče atd, ale nakonec se stejně něco najde a bude to muset jít tam. A jinak jsem chtěl říct, že nakonec se ten autorizák celkem vyplatil aspoň v ceně. Náhradní díly stojí tolik co opravdu mají stát a přírážka nikdy nebyla, maximálně u motorového oleje, ale to až posledních pět let, dříve ne.
Tak ale víte co, nechte si někde auto :D. Já vím, že to ukrást nemůžou.
pokud chce nejaka firma vlastnit certifikat kvality ISO XXXX, musi mit nastaveny vnitrni postupy...vcetne postupů pri prejimce auta...proto musi mit zrizenu funkci prejimaciho technika...take vse radne uctovat vcetne DPH...
maly zivnostnik nemusi ani tušit co je norma ISO ia jaky ma vyznam v podnikani...ve srovnani se servisem s 20 zaměstnaci je levný a ti slušní zpravidla i umí...pokud objednavka sluzby a samotna sluzba neni radne zdokumentovana, muze nastat problem s prokazovanim ruznych skutecnosti v pripade reklamce
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.