Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Regulace turba

Od: martin13 odpovědí: 4 změna:
Dobrý den. Přicházím pro radu. Jak nejjednoduše udělat regulaci turba z 1.0bar na 0.4 bar?
Auto fellicie
Motor 1.3 136B
Turbo Audi 80 1.9tdi odfuk klapou.
Děkuji moc za rady.

Regulace turba

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Napadá mi udělat nákou klapku která bude brzdit přívod vejfukových roztáčejících turbo
Nebo co udělat vejfukovej bypas propojit trubku přívodu vejfuku do turba s trubkou na výstupu z turba a do ní dat nákou klapku a zkoušet

 

hodnocení

0x

Odfuk klapkou - myslíš přetlakovou? Myslím pomocí přetlaku z turba?

 

hodnocení

0x

regulaci turba bych udělal klasickým "wastegate"(Tlakovým) který je vestavěný na turbíčku

Na tuto technologii úpravy by bylo vhodnější 1.3MPI čko, nahodit tam svody z Fabky 1.4mpi-svody 4/1

motor odladit pomocí širokopásmové λ sondy

pokud bys nechal tlak na turbíčku 1 bar(Což není málo), tak samozřejmě množství vzduchu musí odpovídat množství paliva, to už pak dává slušný dělo výkonu a to ti pak je lepší silnější spojka, možná zesílit radši setrvační k s klikou dalšíma šroubama(pevnostníma), spalin bude hodně, takže výfuk, co dokáže odvést více spalin

pak intercooler, chladič oleje

a další adalší. Aby ti to opravdu vydrželo.

Převodovka by se šikla delší, nejen že točí méně otáček, ale je to koncernovka stavěná i na větší krouťák

A jak to tam bude v motoru všechno rozpálený tak bůh ví jak to bude se samozápalama, to by ti rozkvedlalo motor jak nic, takže tankovat "lepší " benzín, více oktanů..

mohl bych pokračovat hodiny a hodiny, nemám čas, už jsem měl něco dávno naprojektovat a házím na to bobana


doplněno 22.07.21 17:19: motor odladit pomocí širokopásmové λ sondy doplěnní-samozřejmě je ideální programovatelná jednotka
doplněno 22.07.21 17:28:

i když felda není špatný auto, sám jsem už nějaké měl a ještě jednu mám.

Je otázka, jestli do toh vrážet čas a materiál. Bezpečnost není její silná stránka a tohle je stará felda ještě s BMM.

stejně spojka je taková jaká je, brzdy jsou takové jaké jsou a co pak STK? Ani nemáš vpředu nahoře rozpěru mezi tlumiči

STOJÍ TO VŠECHNO ZA TO?

VIděl jsem inzerát , ve Švýcarsku krásnou garážovanou alfu 156 SW s dvoutitrem, nádherná a prý bez koroze(třeba fakt jo, když tamma moc nesolí) v přepočtu za 24 tisíc Kč

156 má slabinu v bezpečnosti, ale furt lepší než felda, tyhle 156 mají už boční airbagy, pořádné výztuhy ve dveřich.

Octavka 1 s turbem by taky bylo řešení, ale ten podvozek není zas tak stabilní

 

hodnocení

0x

ještě jsem nad tím přemýšlel, to abys udělal nejdřív třeba generálku motoru, kolik máš vůbec nalítáno? Jaký máš tlaky? Abys neměl trochu nakroucenej motor a pak zjistil, že musíš sehnat motor jiný.

Taky tohle má klasicky továrně jen třikrát uloženou kliku

nevíme, zda nemáš úpravu kompresního poměru, nepíšeš vůbec nic...nemůžeme se odpíchnout.

Naháněl bych výkon motoru jinak než turbem...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]