Nejste přihlášen/a.
regulaci turba bych udělal klasickým "wastegate"(Tlakovým) který je vestavěný na turbíčku
Na tuto technologii úpravy by bylo vhodnější 1.3MPI čko, nahodit tam svody z Fabky 1.4mpi-svody 4/1
motor odladit pomocí širokopásmové λ sondy
pokud bys nechal tlak na turbíčku 1 bar(Což není málo), tak samozřejmě množství vzduchu musí odpovídat množství paliva, to už pak dává slušný dělo výkonu a to ti pak je lepší silnější spojka, možná zesílit radši setrvační k s klikou dalšíma šroubama(pevnostníma), spalin bude hodně, takže výfuk, co dokáže odvést více spalin
pak intercooler, chladič oleje
a další adalší. Aby ti to opravdu vydrželo.
Převodovka by se šikla delší, nejen že točí méně otáček, ale je to koncernovka stavěná i na větší krouťák
A jak to tam bude v motoru všechno rozpálený tak bůh ví jak to bude se samozápalama, to by ti rozkvedlalo motor jak nic, takže tankovat "lepší " benzín, více oktanů..
mohl bych pokračovat hodiny a hodiny, nemám čas, už jsem měl něco dávno naprojektovat a házím na to bobana
i když felda není špatný auto, sám jsem už nějaké měl a ještě jednu mám.
Je otázka, jestli do toh vrážet čas a materiál. Bezpečnost není její silná stránka a tohle je stará felda ještě s BMM.
stejně spojka je taková jaká je, brzdy jsou takové jaké jsou a co pak STK? Ani nemáš vpředu nahoře rozpěru mezi tlumiči
STOJÍ TO VŠECHNO ZA TO?
VIděl jsem inzerát , ve Švýcarsku krásnou garážovanou alfu 156 SW s dvoutitrem, nádherná a prý bez koroze(třeba fakt jo, když tamma moc nesolí) v přepočtu za 24 tisíc Kč
156 má slabinu v bezpečnosti, ale furt lepší než felda, tyhle 156 mají už boční airbagy, pořádné výztuhy ve dveřich.
Octavka 1 s turbem by taky bylo řešení, ale ten podvozek není zas tak stabilní
ještě jsem nad tím přemýšlel, to abys udělal nejdřív třeba generálku motoru, kolik máš vůbec nalítáno? Jaký máš tlaky? Abys neměl trochu nakroucenej motor a pak zjistil, že musíš sehnat motor jiný.
Taky tohle má klasicky továrně jen třikrát uloženou kliku
nevíme, zda nemáš úpravu kompresního poměru, nepíšeš vůbec nic...nemůžeme se odpíchnout.
Naháněl bych výkon motoru jinak než turbem...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.