Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Vibrace ve volantu

Od: tu odpovědí: 15 změna:
Zdravíčko
Opět si du pro radu
Nová geometrie, nové čepy řízení, i čepy na ramenech, tlumiče i pružiny plus uložení také nove, ložiska na obou stranách taktéž
Můj problém :při rychlosti nad 90 mi vibruje volant pod plynem je to lepší jak mile ale sundam nohu s plynu a dám neutrál tak katastrofa až strach
Při plném rejdu např na parkovišti mi přijde že přední kola jakoby tahám po zemi je jedno jestli dám plný rejd do prava nebo leva, nic nekřupe, ani žádné jiné zvuky nedělá
Myslíte si že je to jsou poloosy?
R. Laguna

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

5x

zkusil bych jako první vyměnit přední kola za zadní

 

hodnocení

2x
avatar arne1

Nezmínils ještě vyvážení pneumatik

Já když mám problém, zajedu k servisákovi. Tohle by určil za 5 minut, jen by musel mít volný zvedák.

 

break
hodnocení

2x

Jel si s tím třeba i rychleji? Sázím na nevyvážený kola

tu
hodnocení

Ano vyvážení pneu také proběhlo
Když pak přesahnu rychlost nad 120 vibrace se zklidní ale neustanou
Zkusím vyměnit přední kola za zadní zatím díky

 

godzilla
hodnocení

0x
Za mě na pravá poloosa. Ale to se mi třepal celej předek. Já jsem ji tenkrát vyměnil a bylo po problému. Laguna 1

 

hodnocení

0x

tazatel se baví o "kolech", ale myslím, že to může dělat i jen jedno kolo, snad výměna dílů proběhla dobře, já po výměně ložiska změřil házivost u levého náboje tak, že jsem ho podepřel, aby bylo ve vzduchu, zařadil 2. stupeň, pustil spojku a kolo se točilo-grafitovou tužkou jsem se přibližoval brzdovému kotouči, kdyby házelo opravdu víc, tak se to dá takhle poznat, ale přesnost "hodinek" to nenahradí.

další otázka je, zda geo proběhla opravdu dobře

Dělalo to i před výměnou těch dílů, nebo až po výměně?

tu
hodnocení

Když jsem to auto pořizoval tak tam byli totálně vymlacene čepy a to tak že sem to raději nechal odtahnout přímo do servisu
Nedalo se s tím jezdit ani 50
Vše co jsem zmiňoval prováděl servis geometrie a vyvážení kol jsem dělal dokonce 2x
Půjdu přehodit na ty kola a uvidíme co to udělá
Jediné co není nové jsou ramena a poloosy

@tu

a to automechanik po takto rozsáhlé výměně dílů na podvozku neudělal zkušební jízdu? To projel jen po okresce rychlostí 50km za hodinu?

Zde se jen potvrzuje, že @boban a @asd1 mají pravdu. kašlat na mechoše*hej*

 

hodnocení

0x

Mě to taky dělalo a bylo to upadené závažíčko - takže nevyvážené kolo.

 

hodnocení

0x

Jsem zvědav, jestli má vliv na vibrace přehození pneu přední za zadní

tu
hodnocení

Všem moc moc děkuji za rady
Opravdu stačilo přehodit kola přední za zadní a vibrace úplně zmizely
Díky kluci rady nad zlato

Takže bych nechal ty přední respektive zadní - ty co vibrovaly převážit - třeba jen nejsou vyvážené a vzadu to tolik nevadí.

 

hodnocení

0x

řízení je bez vůlí na hřebenu a tyčkách (ne čepech, ty jsi měnil)?

tu
hodnocení

Ano čepy všechny nové
Trápilo mě hlavně ty vibrace nad 90 km a ty po prehozeni kol již ve volantu nepocituji
Řízení co jsem kontroloval je dle mého v pohodě (snad teda jelikož ta tyč řízení je rezavá jak liška a to je hodně slabě řečeno)
Myslím že mi nejspíš upadlo závaží na kole
Všiml jsem si dvou černých fleku ze vnitřku kola asi lepidlo
Kola nechám ještě převážit
Ale i tak nikdy by mě nenapadlo co dokáže takové závaží, a už vůbec ne že to zmizí když ty kola přehodím
Moc děkuji kluci, takhle na dálku určit příčinu klobouk dolů

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]