Nejste přihlášen/a.
Dám radu která není úplně v souladu s místními pravidly! Obraťte se s dotazem zde : citroen-club.cz/... nebo zde : http://citroeny.cz (zde je ale menší frekvence návštěv)
Tak pokud jsi přezkoušel modul zapalování tak, že jsi je zaměnil mezi sebou a chyba se nepřemístila, neboť nejčastější chyba je zrovna tento modul, tak pak může být na závadě jenom vstřikovač což je méně obvyklá závada ale je a když by závada stále přetrvávala tak zjistíš zda jde z ŘJ jednotky povel pro spínání techto členů. Vstřikovač zpravidla /obvykle je tak, že je na něm trvale cca 12V a ŘJ druhý vývod uzemňuje. Modul záleží zda je dvou vodičový či třívodičový... Když třívodičový tak +/- 12V a třetí vývod je vstup impulzů z ŘJ a chce to nejlépe osciloskop..., když dvojvodičový tak zase trvalé +12V (zpravidla/obvykle) a druhý vývod ŘJ uzemňuje... (zkusíš klidně zkoušečkou, žárovičkou). S tím jsem se již setkal, jednou s přerušeným vodičem a jednou s proraženým tranzistorem v ŘJ... A pokud to vše bude OK, tak pak změříš tlak ve válci a ... Víš na čem jsi...
Myslím si,že ste už tuto dávali tu otázku,no odpoveď ste asi nedostali.Vtedy som niečo toho ohľadom tej chyby hľadal na nete. Vtedy som našiel niečo v tom zmysle,že dochádza ku rozhodeniu rozvodov pri ich variabilite a pri otáčaní kľukového hriadeľa už je signál so snímača na inom mieste a dôjde ku výpadku zapaľovania. Riešilo sa to výmenou reťaze rozvodu,vraj bola dlhšia,potom ďalší len vyčistil hydraulické zdvihádka. Podľa info z netu je tam vraj niejaký motor z Mini alebo BMW, ktorý potom si robil výrobca.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.