Nejste přihlášen/a.
Otáčkoměr nedokáže mechanicky viset u Feldy. Je tam vratná pružinka. Takže je vada na něm.
To, že to za jízdy chcípne a pak opět jde bych řekl, že je čidlem otáček na setrvačníku (klice).
Jednou jsem montoval nějaký druhovýrobní aušus a přesně tohle dělal.
Jen origo díl fungoval. Asi blbý kus. Navíc při dotažení toho jednoho šroubku se jakoby nadzvedl (vykřivil nahoru směrem ke šroubku a blbnul.
Taky se koukni, zda tam nejsou špony kovu od spojky.
...
Podobně se může chovat špatné relé paliva nebo i zapalovací lišta. Obě věci diagnostika nevidí. Popř. zateklá voda v pojistkovém panelu.
Horní řada druhé vlevo
1-2-3-4-5
6-7-8-9-10
1. AKIN (signalizace zapomenutých světel) - pouze u starých typů, které to nemají v budíkách
2. čerpadlo paliva
3. cyklovač předního stěrače
4. odlehčovací relé (při startování odpíná světla, větrák topení, stěrače, rádio, atd...)
5. Přerušovač sěrovek (AEV 3002 je pro tažák se 4 piny a kontrolkou <-1-> na palubce)
6. tlumená světla (potkávací)
7. přední mlhy
8. zadní mlhy
9. cyklovač zadního stěrače (97-2001)
10. relé zadního okna
Tučně označená relé lze na zkoušku nebo i trvale mezi sebou měnit. Jsou naprosto stejná.
Originál má na sobě jen žlutou tečku a krom nápisů datumu a čísla dílu má na sobě logo škody.
Balení je šedobíle VAG krabičce nebo nové kartonové hnědé s černými nápisy VAGu.
Nebál bych se z náhrad Helly.
...
Pokud budeš někdy sundávat převodovku třeba k vůli spojce, tak čidlo musí první ven. Hodně lidí ho nechává a pak ho namr*á o věnec setrvačníku při nasazování převodovky a je v háji.
Jo, nemáš tam LPG? Plynaři rozpínacíma relátkama odpojují vstřiky, ale žádnej plynař neumí kloudnou elektriku a ty jejich strašné bastly časem blbnou. To by mohlo taky dělat.
To nevadí, že to bylo čistě na benzín. Určitě ti plynaři přestřihli svazek ke vstřikům a vrazili tam dvě relé. Už jsem zažil i to, že tam vrazí jedno relé a ze skupinového vstřiku udělají 4x monotronicka (potkat toho blba...).
Zaměř se na to. Bejvaj v tom problémy taky.
Už jsem zažil i to, že tam vrazí jedno relé a ze skupinového vstřiku udělají 4x monotronicka (potkat toho blba...).
To ale znamená, že ani nevěděj, co dělaj
Nad motorem je kabelový svazek elektriky motoru. Končí a navazuje na hlavní svazek auta za nádobkou s aktivním uhlím (řidičův pant kapoty).
1. svazek vyměnit za nepoškozený a zrušit LPG
2. najít přerušené místo tohodle svazku plynaři a najít dráty ke vstřikovačům *.
* Vstřikovače jsou zapojeny ve skupinkách po dvou. Tedy povely z ŘJ jdou dvěma dráty ke dvoum skupinkám vstřiků (každý z těch dvou drátů se rozdvojí pro dva vstřiky). Princip je takový, že jeden drát stříká dva vstřiky a druhý stříká zbylé dva vstřiky současně (vždy stříknou dva, dva,... dva,dva... dva,dva...). Proto se MPi u Felicie říká systém Simos 2P. Jinak všechny vstřiky jsou současně ukostřeny, aby byl uzavřen obvod.
Kostry jsou vždy hnědé.
Plynaři dle schématu ty dva dráty ke dvoum skupinkám spojí do sebe a pak je táhnou přes rozpínací kontakt svého relé od plynu. Když zapneš LPG, tak to relé všechny vstřiky odpojí a jde tam jen plyn.
Ovšem na benzín díky této chybné úpravě vstřiky pojedou všechny současně. (vždy stříknou všichni naráz čtyři,...čtyři,...čtyři,...atd). To je špatně!
Řešením je zachovat dva a dva ve skupinkách. Najít ty dva vodiče do ŘJ a použít dvě rozpínací relé místo jednoho na plyn. Jedině tak se zachová funkce vstřiků.
Chápeš?
Fav/Fel můj hobby život. Hlavně elektro a výbavy.
Jsou značené a červené tuším nejsou. Nebo jsou po krimpovací spojku uvnitř pod izolačkou a dál je tuším šedý s černým.
Kdyžtak pohledám schéma s barvami. Zatím to kuchni, vyfoť a hoď sem.
Boban, nejen to. Chceš mít plastové špóny napečené ve spalováku? 4:13 a dají si to do videa. Prostě dementi LPG.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.