Nejste přihlášen/a.
Pokud po faceliftu, tak se vyhni N47 (2.0d), má už rozvody vzadu a každý na něj nadává. Nejsem si jistý, zda se ještě po FL prodávaly benzínové N52, ale N53 s přímým vstřikem už stojí za prd. Z toho vyplývá, že asi jedinou rozumnou volbou je naftový třílitr, ale samozřejmě i ten už je modernizovaný a méně spolehlivý.
Spolehlivé motory v BMW skončily s generací E46, resp. E90 před faceliftem. Tam byl ještě starší naftový dvoulitr M47 a třílitr M57 a benzínové motory N52, v prvních kusech byly tuším i M54 z E46.
Verze 335i a 335d vnímám jako zbytečné problémy navíc. Ale jedou jak hovada.
Mám teď E91 320d M47 120 kW v "komfort" packetu a na sedmnáctkách. Tvrdší už si to nedovedu představit. Jede velice slušně, třílitr bych rozhodně nevyužil. Ale kdybych kupoval znova, šel bych do E61. Po třicítce už člověku jde víc o pohodlí než o sportovní zážitek.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.