Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Sjeté přední pneu

Od: baronkoo odpovědí: 13 změna:

Dobrý den, na jaře jsem od známeho kupoval pneu na fábii s +- vzorkem 5mm a dneska přijdu po práci k autu a přední pneu prázdné a trčeli z jedné strany dráty, co s tím když zadní pneu jsou v pohodě a přední k.o, stačilo by koupit dvojici předních pneumatik?

 

 

13 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

4x
avatar martincakl

Na jaře vzorek 5mm a dnes (tedy po cca 3 měsících) trčí z pneu dráty?

Ano, stačilo by koupit přední pneu.

Ale asi bych někde hledal chybu, protože to mi normální rozhodně nepřijde.

 

hodnocení

1x

Buď máte brutálně rozhozenou geometrii nebo jste na jaře špatně měřili.

 

hodnocení

1x

Nechte udělat geometrii náprav té fábie a popř. vyměňte podvozkové díly (čepy, ramena, silenbloky).

Nebo donekonečna kupujte pneu.

 

hodnocení

0x

dej sem fotky těch pneumatik plus datum výroby, značku pneumatik, někdy na první pohled vypadají dobre, ale můžou mít i 12 let!

No dobře, ale to neznamená, že za cca3 měsíce sjede jen tak pneu z 5mm na dráty?! Jezdil jsem v 97 na pneu a ještě protektorech z roku cca1985 a nic tak dramatického se nedělo!

@diesel

opravdu záleží na skladování, jestli to měl ve vlhkým sklepě, tak to klidně zpuchří. Dostal jsem pneu na Feldu, byly 4 roky skladované ve sklepě-na stojato(tak jako když jsou namontaované na autě). Po pár desítkách km se u nich udělali na dezénu boule, že auto klepalo, lezly pomalu dráty ven. Myslel jsem, že mám chybu v tlumičích, ale chyba byla v pneu, přitom vzorek byl pohodě, ani nebyly moc starý.

Co se týká starých pneumatik, hlavně těch vyrobených v Československu, tak ty jejich životnost mě překvapuje dodnes.Jsou i na některých starých favoritech, nebo starých škodovkách, NEZPUCHŘELÉ-staré dobré Barumky

Nejsou na těch Favoritech Barum ekonomy, které leta někdo vozil jako rezervy v kufru, kde nebyl přístup slunce a poskládal si je ze 4 aut?

@gumidek

To jsem si nevšimnul, jestli to byly Barum Ekonomy nebo jiný název, ale byly dost ježděné dle vzorku, ale taky nebyly zpuchřelé... Barum made in Czechoslovakia jsem neviděl jen na favoritech. Ale i na starších škodovkách i když jich jezdí už hodně málo. Přitom na dotek nejsou nějak zvlášť ztvrdlé.

Ono to není jen tohle, i na ježděném kole Favorit byly staré pláště vyrobené ještě v Československu a taky nebyly zpuchřelé.

Otázka je, jaká životnost je u dnešních Barumek. A to si vezmi, kde všude se dnes vyrábí tato značka.

I Bridgestone, continental, good year a jiné udělají zmetky.Značka dnes skoro nic není, je to jen obchodní artikl...

Dneska je Barum to nejhorší. Tedy alespoň v rozměru 13". Vyrábí to cigání v Rumunsku a na děšti jsou pneu kluzké. Po dvou lehkých nedobržděních jsem se po 10ti letech rozhodl, že je na autě už nikdy nechci.

Hankooky drží daleko líp.

Barum už není cz značka, už je to německá-koupili to prý němci.Měl jsem na autě, resp.když jsem skrze neprojití TK měnil kotouče tak mi byli doporučeny kotouče Barum.

To čumím, že Barum dělá i brzdy. Snad mají lepší adhezi než jejich pneu.

 

xenofob
hodnocení

0x

ano, stačilo by koupit přední..až budou prázdné zadní a polezou z nich dráty, bude stačit koupit i ty zadní...

 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

Ano, stačí koupit jen přední pneu.

Ostaní, nemá smysl reagovat.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]