Dobrý den dnes jsem měnil palivový filtr na svém golfu 4, který je pod autem u levého prahu. Hadičky (nebo spíše trubičky, je to tvrdé) jsou chyceny takovými těmi sponkami, ale jelikož je nikdo dlouho nebo nikdy neměnil i přes veškerou snahu jsem ty sponky zlomil. Chci se tedy zeptat bude dostačující když ty sponky uříznu a trubičky nastavím benzínovou hadičkou a stáhnu k filtru i k té trubičce motexkami? Popřípadě jak jinak by jste to řešili jelikož kdybych chtěl ten kus trubičky co vede z palivového čerpadla z nádrže vyměnit, musel bych odmontovat nádrž, takže se snažím najít nejjednodušší způsob. Děkuji
Vim zen to tak lidi resi a asi to nejak funguje, ale me by to asi nedalo spat. Ty rychlospojky se daji sehnat. Otazka jak to pujde dostat na trubicku. Je potreba s tema rychlospojkama opatrne. Nekdo to paci sroubovakem jak prasteny a pak se neni cemu divit. Navic byvaji plne bordelu a pak jdou spatne odjistit. Chce to si s tim pohrat, prostrikat wd a rozhybat to odjisteni.
Ty spony se musí na wapce pořádně zblízka oprat před demontáží vodou, aby vylítalo blato. To zaprvé a zadruhé prostříknout WD a jak tu bylo řečeno, pohrát si s tím. Né hned vše urvat.
Hlavně né motexky. To snad ani ve snu.
Raději šroubovací spony když už.
Jinak ty rychlospojky se dají sehnat a pomocí horkovzdušky dostat na hadičky (trubičky).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.