Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Brigáda - rozvoz jídla

Od: krabson99 odpovědí: 11 změna:

Dobrý den,

Chtěl bych se zeptat, jestli tady je někdo, kdo se orientuje trochu v právu, nebo řešil podobný problém. Blíží se léto a pizzerie a podobné fastfoody nabírají řidiče, kteří by byli ochotní pro ně rozvážet jídlo. Prostě a jednoduše kurýr a rozvoz jídla.

Problém je v tom, že jsem student a řidičák nemám dlouho. Někde požadují např. řidičák nejméně 3 roky apod., ale spousty restaurací ne.

Zajímalo by mě, co by se stalo v případě nějakého ťukance na cestě, nedej bože, kdybych někde na sídlišti někoho srazil. Je mi jasné, že pokud nějakou chybu neudělám, tak i kdyby mě někdo naboural škoda se zaplatí z jeho povinného ručení, ale znáte to, v takových restauracích se dělají dvanáctky, rozvozů je zde nad hlavu a za volantem strávíte spoustu času a člověk není neomylný a nechci myslet jen tak, že bude vše dobré a nic se nestane. Sice ta šance není až tak veliká, ale mám obavy, že by mi to mohlo zavařit na řádný problém.