Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak moc zmáčknutý je brzdový pedál u Felicie při brždění?

Od: felicia odpovědí: 4 změna:

Dobrý den,

mám dotaz, kolik cm je průšlap při brždění u Felicie? Tak nějak po výměně brzd a opravě brzdového systému mám pocit, že při brždění jde pedál více dolů než dřív, je to normální? Nová kapalina, pístek, kotouče, destičky, hadičky... Jaká je "koncová" pozice pedálu, když by potřeboval člověk intenzivně brzdít, jde pedál až dolů na zem? Nebo má třeba jen 5cm? Moje současná hodnota je tak cca 5cm při sešlápnutí.

Neumím to lépe vysvětlit...

Děkuji.

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar dabel
Pedal by neměl jít na podlahu
Jinak pokud si měnil desky i kotouče pístky tak základem je dobře odvzdušnit celý auto pak trvá nákou dobu než si desky tkzv sednou a pokud maj kotouče tu lakovanou vrstvu musí se bržděním obrousit
Takže pokud ti pedal nepada k podlaze asi bych se nevzrušoval

 

olinl
hodnocení

2x
U mé Felicie to je cca 5-6 cm do zablokování brzd (mám už sjetější zadní pakny a před výměnou brzdové kapaliny), potom se pedál nepropadá a ani nesmí. Po výměně zadních paken musíš nadzvednout co nejvýše samostavy a pořádně to odvzdušnit, aby si tam všude dostal novou brzdovou kapalinu, potom to po sešlápnutí pedálu cca 1-2 cm u řádně odvzdušněného systému a dobře "zajetých" paken "flokuje". Jak je někde vzduchová bublina, tak brzdy můžou začít účinkovat až při pedálu téměř u podlahy. Přesně jak píše dabel-dobře odvzdušnit.

 

felicia
hodnocení

Najeto asi 1000km od vymeny, kotouč lakovany nebyl, předtím byl pístek zadřený, ted je nový, takže asi víc chodí, jak říkám průšlap asi 5cm, předtím to brzdilo víc nahoře, ale otázka jak moc chodilo, teď sice 5cm ale na podlaze nejsem, takže se asi nebudu vzrušovat...

 

hodnocení

0x
avatar magdon

Na centimetry se to říct nedá, každé auto (i stejné značky) to může mít trochu jinak, ale 5 cm prošlap je normální. V žádném případě to ale nesmí jít na podlahu! Vyzkoušet to můžete i při stojícím autě (nastartovaném, aby byl funkční posilovač). Sešlápněte prudce pedál a zůstaňte na něm stát. Pedál se musí v určité poloze nad podlahou zastavit (relativně měkce, ne na tvrdo) a následně už pod nohou nepovolovat. Když pedál sešlápnete několikrát těsně za sebou, musí se zastavit prakticky ve stejné poloze. Pokud je po opakovaném sešlápnutí výš, je systém zavzdušněný.

A jak píše dabel, než si nové brzdy sednou, chvíli to trvá. V té době se může poloha pedálu mírně měnit.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]