1x
Lepší je vyndat sklo s gumou, budeš mít lepší přehled, kde je to ještě načaté rzí, páté dveře na Feldě na to trpí (stejně tak páté dveře Favoritů po roce 1990). Guma je vcelku a musíš s demontáží gumy a zároveň skla začít jakoby "zevnitř" auta. Odpoj i konektory vyhřívání skla-přidrž tu přilepenou část raději větším šroubovákem a vytahuj konektor. Dále vezmi širší, rovný, "tupý" šroubovák (ideálně šířka břitu 10 mm) nebo tvrdší a pevný plast podobným šroubováku a tu "vnitřní" gumu se snaž dostat postupně za kovový rantl, který to sklo s gumou drží. Ten rantl je jen jeden a "podpichování" gumy za rantl doporučuji provádět "po centimetru". Otevři/zvedni páté dveře a začni v užší části zasklení (v části u pantů), zhruba v "půlce skla". Šroubovákem chyť gumu téměř za okraj, tlač ji směrem k prostředku skla (sklon šroubováku cca kolmo ke sklu) a až ucítíš, že šroubovák propadne hlouběji (překonal kovový rantl), snaž se tu gumu zatlačit ještě hlouběji a dostat ji pod ten rantl (musíš sklonit i úhel šroubováku, tedy blíž ke sklu). Místa za rantlem je dost, guma je pevná, jen tak se tupým šroubovákem nezničí a sklo se mi nikdy nepovedlo poničit, takže se nemusíš bát zabrat. Chce to určitý grif, který po chvíli získáš.. Po dojetí do poloviny "svislé" části okna už ho budeš moci vytlačit úplně "ven", ale to už sklop celé páté dveře a hlídej sklo, aby nevypadlo. "Nandání skla" je lepší provést pomocí slaněného vodiče (licnou) s bužírkou (stačí vodič průřez 1 mm², délka cca 3 metry), silnější strunou do sekačky, silnějším silonovým provázkem nebo koupit strunu přímo k tomuto účelu. Můžeš plochu, kde bude guma se sklem pomazat i lehce vazelínou, aby to tak nedrhlo.