Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Brzdy, tlumice, elektronika

Od: sam321 odpovědí: 5 změna:
Ahoj, mám dotaz ke zkušenějším. Kolik může stát oprava elektroniky, kdy při zatacce, občas zavření dveří, otevření oken se stane že reproduktor nehraje ať už vzadu nebo vepředu, pak zas začne hrát, je to na všech dveřích, jde jen o kontakty?
Pak mi piskaji brzdy, ale auto jinak brzdí perfektně, co by to mohlo být a jak dráha oprava?
Pak v přední části kol při rozjedu nebo když sjedu z obrubniku mi něco jakoby krupne, mám pocit jako by to bylo v oblasti tlumicu a nevím co to je.
Mám auto peugeota 206. Diky

 

 

5 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x

Brzdy brzdí, ale klidně mohou být před koncem. Některé desky mají trčící signalizační jazýček z plechu, který se začne dotýkat, když mají desky poslední milimetr tloušťky a jsou na výměnu. Jiná auta mají elektronický kontakt, který se probrousí a dotkne a nebo přeruší. A obyčejná auta nemají nic. Pak ojetá deska dělá zvuk jako brzdící vlak nebo tramvaj, kdy už brzdí ocelová platnička desky o ocelový kotouč a třesí segment je pryč (odbroušen).

Cena brzd na Peugota 206 cca 400 - 600kč desky a kotouče 1000-2000kč dle výrobce + práce 1-2 hoďky dle stavu třmenů, zarezlost šroubů, atd...

To s tím rádiem může být zlomený kabel svazku dveří nebo uhnilí či prasklý konektor co se rozpojuje. Francouzy mají jedny z nejhorších elektriku vozů.

Křupnutí na nápravě může dělat cokoliv. Popis nedostatečný. Zničené uložení tlumiče, poškozený tlumič nebo stabilizační tyčky nebo vadné čepy či povolené šrouby nápravnice. Cokoliv.

 

sam321
hodnocení

Ono jde o to, že auto bylo na celkový stk a až na drobnou korozy tam žádný podstatný vady nenašli. Ani nedoporucili, že by bylo např. Potřeba měnit tlumiče či brzdové destičky apod. Akorát vyměnili olej do motoru.

Stav obložení na STK nezjistí. Museli by sundat kolo.

Stav tlumičů STK neměří. Je na to potřeba tzv. "třepačka" a tou nedisponují.

Monohdy STK nekontroluje vůbec sbíhavost i když na to přípravky mají.

 

hodnocení

0x

Moze to stat od 10 CZK za opravu izolacie kablov po sumu prevysujucu hodnotu toho srotu, na ktorom jazdite. Podla popisu mate nieco stare, kde sa budu chyby len kumulovat.

 

asd1
hodnocení

0x

Od pár stovek po několik desítek tisíc, ptej se těch co to budou dělat. Např. pískající brzda může být kamínek v obložení nebo taky třmeny v hajzlu a oprava může být od vyndání kamínku po nový komplet brzdy a v servisu klidně dvacku (nový třmeny, kotouče, desky + práce.

Křupnutí může být kost stabilizátoru za tři stovky nebo taky ruplý péro a komplet péra + tlumiče zase za desítku atd. atd.

Reprák nejspíš zlomenej drátek = hledej šmudlo a chce to umět měřit, zase od tvýho času po klidně desítku v autorizáku (natahaj novou kabeláž *smich*)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]