Zdravím vás Už delší dobu s mým automechanikem nemůžeme přijít na jeden dosti závazný problém co se týče mého vozidla (oct 1combi 2005, 1.9tdi , 81kW). Už nějaký ten pátek pozoruji na svém vozidle že když se snažím auto vytočit na 1,2, 3 nejvíce to dělá na 2, přidávám plyn a najednou při 2000 otáčkách auto se začne dusit a když přidám ještě plyn tak motor zhasne.. pokud ale sundat nohu z plynu a nechám par sekund jet bez toho aniž bych na ni tlačila, jakoby se kousla a když přidám plyn jede jako kdyby nebyl žádný problém.. netušíme absolutně čím to muže být.. mysleli jsme že to je EGR ventil ten to bohužel nedělal. Nevíte někdo čím by to mohlo být? Diagnostika nic neukazuje. Nemá někdo zkušenost se stejným problémem? Kdyby někdo věděl můžete mě kontaktovat telefonicky ( 792231552 )a já podrobněji vysvětlím co se s autem děje. Děkuji za odpovědi.
Zkontrolujte na sání vzduchovou přívěru (dusítko). Je součásí EGR. Hlavně podtlakový ovladač s táhlem a podtlakové hadičky. Obecně podtlakové hadičky na celém motoru. Ideálně podtlakovou vývěvou (je to taková pistolka s manometrem).
Pokud mechanik nemá vybavení a patřičné znalosti, tak ho změňte.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.