Nejste přihlášen/a.
Fabia 1,4 MPi , někdy nastartuje až třeba na po sedmé ,někdy hned ale stejně je to trvá delší dobu než naskočí , dělá to za studena i za teplého motoru ,svíčky jsou nové , kdyby byl ucpaný palivový filtr tak by to asi dělalo problémy i při jízdě ,ale při jízdě auto jede normálně .ČÍm to může být?
44 kw ( byly jen 44 a 50 kw - mezi něma je nějaký rozdíl ohledně startování? )
Svíčky se koušely Brisky a Boschky .
1.4MPi byl i motor BKY. Akorát měl 16 ventilů a byl od VW koncernu. Proto se ptám.
44kW je Euro4 AZF. 2 lambdy a 2 katalyzátory. Zásadní rozdíl proti 50kW AME.
Takže AZF. Tam patří výhradně svíčky Champion RC89PYC. Koupil jsi je, nebo tam máš Bosch či dokonce Brisk šmejdy?
Klapka vyčištěná a diagnostikou z adaptovaná?
Readiness kód načten?
Obě lambdy bez zpoždění?
MIL kontrolka motoru nesvítí?
Tlak paliva v liště 3 bary a při přiškrcení dá čerpadlo 6 barů?
...?
No -16 V není Mpi , jinak má najeto jen 50 000 km , žádná kontrolka nesvítí ,diagnostika nic neukazuje.
A co to je? TDi?
Taky je to multi point injection. Stejný systém přípravy paliva.
To, že škodovka má pro něj jiný obchodní název na věci nic nemění.
Favority se vstřikováním jsou zase SPi (single point injection). Jednobodový vstřik. Ale obchodní název se vžil Bosch Monomotronic.
...
Proto říkám, pište ty motory v kódu nebo kW!
...
Diagnostika v paměti závad OK, nic neukazuje, ale ptal jsem se na další věci. Readiness a adaptaci klapky. Stejně tak tuším kolem 30 kanálu jsou v bloku hodnot lambdy.
Pokud neumíš z diagnostikou, tak bude lepší dílna, kde tomu rozumí.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.