Nejste přihlášen/a.
Zdravím rádci,
prosím někoho, kdo má zkušenosti s motory Duratec, jestli by se nepodělil se zkušeností s nasazováním pružných řemenů pohánějících alternátor, pumpu, klimu a servo. Pár videí jsem viděl, dobré bylo od Autodoc s použitím složeného papírku a pajzru. Jaké další fígle (neprasácké) můžete poradit? Chystám se dělat rozvody u 1.4 16V a nasazení pružných řemenů mi přijde z celé práce jako největší oříšek.
Nebo se v sadě s dvěma řemeny nachází i přípravky na jejich nasazení?
Díky
Na 1,6 klíčem povolíš napínák a řemen normálně nasadíš, mám na to vyhnutý očkový klíč tušim 17 (někde i 13?) ale jde to i normálním stranovým (tam ale hrozí vyžvejknutí matky).. Existuje ale snad i verze bez napínáku (i s klimou)..
Hodí se štíhlá ruka
Tady u 1.4 (ročník 2006) napínáky bohužel nejsou, Ford by asi zkrachoval, kdyby je tam dali.
Nj Fordí vychytávky :D Možná by to šlo vyšroubovat kladku, nasadit řemen a pak jí natáhnout a přišroubovat (přivázat popruh kolem kladky a tahat pajcrem..), zas tolik ten řemen napruženej neni.. Nebo si udělat přípravek co kladku podebere zespoda a nahoře zahákneš pajcr a natáhneš kladku k díře a přišroubuješ.. Něco jak na kola pro odtahovku s jeřábem.
Zase ti ten napínák nezamrzne (u 1,6 často zatuhne)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.