Nejste přihlášen/a.
Jestli jde normálně zařadit a po uvolnění spojkového pedálu se nikam nejede, může to být víc příčin.
Utržená spojka (stalo se mi na nákladním autě po 1mil km, spíš urezla, opotřebovaná nebyla)
Rozsypaný homokynetický kloub (pokud se stane u kola, bývá vidět, jak se protáčí poloosa mezi kolem a převodovkou, ale kolo stojí. pokud se stane u převodovky, nemusí to být zřetelné)
Vyskočená poloosa z převodovky (Stalo se mi na Sharanu po 450tis km při zadření ložiska v převodovce)
teoreticky může být problém i v převodovce
Rána viz Sheriff a hvízdání může být něco kolem turba, děravý hadice mezi turbem a motorem apod.
Rána = něco mechanickýho mezi motorem a kolama, čekej investici klidně 20k (spojka s dvouhmotou) nebo jen vyskočená poloosa, ale to znamená problém proč skočila... Dost možná oprava stylem "aby to odjelo z bazaru"
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.