Nejste přihlášen/a.
Výměník tepla je kostka, kterou protéká olej i chladící kapalina. Jednoduše přehřátý olej voda ochladí ve výměníku pomocí těch hadic ji tam dostane. Při startu a prvotním ohřívání motoru voda rychleji olej předehřeje.
Panda dokonce ohřívala místo na karburátoru s klapkou, aby tam nebyla zima a nezamrzal benzín (při proudění se dost ochlazoval v mrazu).
Jo, tak tento případ byl použit i u Favoritů s karburátorem a Felicií monotronic.
V zimě by bezín měl tendenci v saní místo mlhy opět kapalnět na ledovém hliníkovém sání.
Proto se pak vstřikovače dávali hned na konec sání nad ventily a předehřev nebyl potřeba.
Golf dokonce měl pod vstupem do sání takového ježka z hliníku.
...
Dnes u plastových sání a vstřikování přímo předehřev není potřeba.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.