Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Za studena - z volnoběhu nelze přidat plyn - Kangoo 1, 1.2 16V, 2003, 77 tKm

Od: sedon® odpovědí: 3 změna:

Ahoj, prosím o radu. Renault Kangoo 2003 1.2. 16V, 77 tKm. Za studena z volnoběhu neschopnost přidat plyn - auto má tendenci zdechnout a občas se ozve rána z podvozku.Podrobněji, při přidání plynu motor jakoby začne zvedat otáčky, ale hned jde do poklesu, jako kdyby chtěl zhasnout. Je potřeba minutu až dvě čekat a pak už je vše ok. Občas je přidání plynu doprovázeno ránou z podvozku, což si nedokážu moc vysvětlit (opožděný výbuch paliva?) a jsou trošku cítit splodiny s benzínem.Po zahřátí už auto jezdí perfektně celej den a i s přestávkami.Toto se opakuje zase až po tom, co stojí třeba přes noc.Nevíte co to je? Je to jen klapka nebo jsem dojezdil?Děkuji.

 

 

3 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

boby
hodnocení

2x
Zdravím, vypadá to na přisávání vzduchu kolem sání nebo klapky. To bouchnutí jsem nevidel,ale pokud šlápněte na plyn a auto se jakoby záduší je to volnobezny ventil nebo těsnění volnoběžného ventilu. Může být netěsnost těsnění mezi sacim parožím nebo klapkou. Tu doporučuju vymontovat a vyčistit. Máme Kangoo ale 8v 1.2RT rok 97 dost často čistím klapku. Po koupi těsnění pod hlavou a tesneni sání. Směs se Vám ochuzuje.Hledal bych problém hlavně tady.
hodnocení

Moc díky... také si to myslím.

( Mno mechanik , ve kterého mám důveru, mě poučil, že starý Renault trpí na přehřívání čerpadla benzínu, což by vysvětlovalo bzučicý zvuk z motoru (roj včel), který se občas z motoru line, což je novinka. Doporučil mi nejezdit s méně jak půlkou nádrže, aby se čerpadlo stihlo chladit. Mám tento zlozvyk z minulého auta a jezdím téměř stále na čtvrt nádrže až rezervu.)

Ale prapůvod problému si také myslím, že bude to, co popisujete vy.

Ještě se zeptám, jak souvisí těsnění pod hlavou s klapkou?

Ale moc děkuji za reakci! Vůbec se v tom motoru nevyznám, hlavně to celé sání je pod plastem a vrtat se v tom sám nebudu, takže musím počkat, až bude mít příští týden čas. Zatím jsem natankoval plnou 98, mimimálně to snad přestane vhízdat (je to jak kdyby bzukot motorku), ale myslím, že to nic nevyřeší a bude se muset řešit to, co říkáte vy.

Díky.

boby
Zdravím to co popisujete může být pricpany odvětrání klikovky . Určitě diag řekne víc . Klapka svíčky ,kabely , palivo nic víc tam není. Prisavani falešného by zvedal otáčky nebo nereagoval . Pretesnit sání určité i klapku. Pak už to můžou dělat další tři věci ventily , snímač volnoběhu nebo špatný kostrici kabel od motoru . Diag je potřeba
Za studena - z volnoběhu nelze přidat plyn - Kangoo 1, 1.2 16V, 2003, 77 tKm
Za studena - z volnoběhu nelze přidat plyn - Kangoo 1, 1.2 16V, 2003, 77 tKm #2
Za studena - z volnoběhu nelze přidat plyn - Kangoo 1, 1.2 16V, 2003, 77 tKm #3

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]