Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Audi A4 1.9TDi 96kw

Od: rhadley® odpovědí: 15 změna:
Zdravím borci .. auto poslední dobu zlobí a diagnostika píše toto .. nevite cim to muze byt? Diky. Popripade co koupit nový.
Audi A4 1.9TDi 96kw

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

na čidle je napsáno číslo dílu

 

hodnocení

1x
avatar dabel
Jestli ti to padá do nouze a opětovně tahne až po tom co vypneš a zapneš motor tak většinou drhne regulace na turbu
Turbo musi ven rozebrat regulaci vyčistit a podložit 0.1mm podložkama
To první je vadný čidlo teploty chladící kapaliny
hodnocení

Nene, nepadá to do nouzáku .. jede to normálně. Ale po chvíli to přestane mít tah.. Číslo toho čidla nevíš? Tej vody.
Číslo nevim a to že přestane tahnout je nouzak
To číslo chyby je velkej tlak turba docela typická chyba koncernových tdi vozú
Zkontroluj veškerý podtlakový hadičky pak ventil ovládání regulace turba
Ještě bych okouk hadice samotnýho turba jestli neni naka praskla pak netěsní tlak de do haje a nejedeš
Poznaš to tak že to v místě netěsnosti bude mastný bordel

 

hodnocení

0x

V oboch prípadoch vám to vypisuje prerušenie,tipujem na vadný,zaoxidovaný alebo nalomený prívodný kábel k čidlu. Tuna si nájdi presne podľa roku a typu motora objednávacie číslo pre prípad vady čidla.

oemepc.com/... Otvorením v chrome sa to preloží.


doplněno 05.05.21 19:56:

Na stránkach si najdite príslušnú grafickú zostavu a podľa čísla pozície z tabuľky objednávacie OEM číslo dielu,podľa fotky vám to budeme len tipovať a bez premerania kabeláže to bude kúpa pokus-omyl.

05.05.21 11:44
hodnocení

Tu je.
Audi A4 1.9TDi 96kw #2
05.05.21 11:49
hodnocení

Audi A4 1.9TDi 96kw #3
hodnocení

Hadicky jsem teda vsechny vymenil a ze zacatku se to zdalo v poho .. ale jak se vic prohřál motor tak to je zase v nozaku.
Audi A4 1.9TDi 96kw #4
Já mám jasno turbo ven rozebrat regulaci vyčistit a podložit 0.1mm podložkama
hodnocení

Jdu na to :) Dám pak vědět jak to vypadalo a popripade poslu fotky .. Ventil N75 to byt asi nemuze co. Ale tak u te A4 je to turbo aspon z boku.. tam to pujde dobre.
Pokud tu regulaci nepodložíš tak se ti problém brzo vratí
Podložky se daj dat 0.1mm - 0.2mm silnější nedávej nedělalo by to dobrotu
Mam osobní 7 letou zkušenost podloženo 0.1mm a dokud turbo nezačalo bašit olej tak sem o něm nevěděl
hodnocení

Vezu ho na kontrolu .. a kam tam mam dat kdyztak podlozky?

tady poštuduj je to tu i z obrázkama

dieselpower.cz/...

hodnocení

Tak turbo jsem odvezl na zkontrolování a ted mi volali, ze kdo to repasoval… ze misto 170mg nejakej tlak nebo co tak to melo 230 nastaveno .. tak, ze to daji jak to má bejt … A ze to nemohlo ani tahnout pekne odspodu .. to netahlo no .. bylo to líný.

 

hodnocení

Tak turbo je po piskovani a i po kontrole a ted jsem to dal do auta a zase to udelalo …
Audi A4 1.9TDi 96kw #5

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:
Otázky na téma ventil n75

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]