Jestli ti to padá do nouze a opětovně tahne až po tom co vypneš a zapneš motor tak většinou drhne regulace na turbu Turbo musi ven rozebrat regulaci vyčistit a podložit 0.1mm podložkama To první je vadný čidlo teploty chladící kapaliny
Číslo nevim a to že přestane tahnout je nouzak To číslo chyby je velkej tlak turba docela typická chyba koncernových tdi vozú Zkontroluj veškerý podtlakový hadičky pak ventil ovládání regulace turba Ještě bych okouk hadice samotnýho turba jestli neni naka praskla pak netěsní tlak de do haje a nejedeš Poznaš to tak že to v místě netěsnosti bude mastný bordel
V oboch prípadoch vám to vypisuje prerušenie,tipujem na vadný,zaoxidovaný alebo nalomený prívodný kábel k čidlu. Tuna si nájdi presne podľa roku a typu motora objednávacie číslo pre prípad vady čidla.
Na stránkach si najdite príslušnú grafickú zostavu a podľa čísla pozície z tabuľky objednávacie OEM číslo dielu,podľa fotky vám to budeme len tipovať a bez premerania kabeláže to bude kúpa pokus-omyl.
Jdu na to Dám pak vědět jak to vypadalo a popripade poslu fotky .. Ventil N75 to byt asi nemuze co. Ale tak u te A4 je to turbo aspon z boku.. tam to pujde dobre.
Pokud tu regulaci nepodložíš tak se ti problém brzo vratí Podložky se daj dat 0.1mm - 0.2mm silnější nedávej nedělalo by to dobrotu Mam osobní 7 letou zkušenost podloženo 0.1mm a dokud turbo nezačalo bašit olej tak sem o něm nevěděl
Tak turbo jsem odvezl na zkontrolování a ted mi volali, ze kdo to repasoval… ze misto 170mg nejakej tlak nebo co tak to melo 230 nastaveno .. tak, ze to daji jak to má bejt … A ze to nemohlo ani tahnout pekne odspodu .. to netahlo no .. bylo to líný.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.