Nejste přihlášen/a.
Tohle se může stávat, pokud v reduktoru například netěsní gumový ventilek, co ovládaný membránou reguluje tlak plynu, který bez běžícího motoru nebo při minimmálním odběru plynu (volnoběh) následně nadměrně stoupne. Přetlak potom odpouští vratná pojistka (kulička s pružinkou). Tomu by nasvědčovaly i "propouštějící" - neudrží ten tlak a otor se uchlastá plynem. Například u mého reduktoru LandoRenzo Omegas má ta pojistka i "trubičku" pro navlečení hadičky - stejnou, jako spojuje reduktor s referenčním podtlakem v sání. Syčí to tudy?
Stejně tak může být netěsný "nýtek" uprotřed membrány, který ovládá páčku toho regulačního ventilku, co zmiňuju na začátku - v tom případě stačí nýtek přess kuličku víc rozklepnout. Nebo je přímo děravá membrána - jak je reduktor starý? Nebo už jsou prostě zpuchřelé membrány a plyn utíká ven přímo mezi tělem a víkem reduktoru?
Nebo taky mmůže jít v podstatě jen o "vlastnost" - pokud se pohon přepne na plyn ještě při skoro studeným motoru, tak po zastavení se se ohřátím odpaří v reduktoru a trubičce od elektroventilu k němu dosud kapalné LPG, tím stoupne jeho tlak a jsme zase na začátku - pokud je nastavený vyšší tlak reduktoru, může už být pro pojistku po tomto dalším zvýšení moc vysoký a ta ho ufoukne ven, nebo to neudrží vstřiky.
O jaký typ reduktoru jde? Mimochodem u reduktoru systému AD DGI jsem se výše zmíněnými problémy setkal taky, takže možná jde o "univerzální problémy"
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.