Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zátěžové pružiny na STK

Od: xyvb odpovědí: 17 změna:

Zdrávím, Vizná se někdo v legislativě a kontrolách STK? Jelikož jezdím často dost naložený nebo tahám příves, tak bych chtěl nechat vyměnit zadní pružiny za zátěžové. Pružiny jsou dělané přesně na moje auto, akorát jsou dodávané v jiné barvě než ty co mám na autě ted? To znamená, že na první pohledu bude vidět, že jsou jiné. Řeší se toto nějak na STK, případně chtějí nějaký papír apod. nebo je jim to jedno. Díky

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

3x

Pružiny se pouze kontrolují, zda nejsou rezavé či prasklé.

Jak píše doutnak. *palec*

...

Vyzná je předpona vy.

Vizná? Proboha...

 

hodnocení

2x
avatar diesel

tuším že barva je technkovi na STK jedno zda jsou bílé, černé nebo tzv kafebronz dozelena.Nebo obyčejné či "zátěžové". Pokud má jak kontorlovat tak jedině zda jsou homologované na daný typ a model!

xyvb
hodnocení

Takže ideálně nějaký papír s sebou předpokládám.

Ano..papír ssebou.A toaletní taky!Ten obzvlášť.Budou to kontrolovat! Ten toaleťák myslím.A jaké máte auto? O kolik to tak běžně přetěžujete?
xyvb
hodnocení

ono to ani nemusim pretizit, staci kdyz si dozadu sedne jeden dospeli a dam neco do kufru, tak brousim vyfukem o asfalt. Natoz kdyz dam na tazne kola...

V tom případu udělejte komplet repas zadní nápravy-jenom pružiny nebudou to pravé ořechové!

torrrent*
Jedna se o relativne nove auto a tento problem je napric touto znackou

Jaká značka,jaký model?!POkud toto budememe vědět potom se bude moci lépe radit-

xyvb
hodnocení

Hyundai i30 kombi 2018, to samé se řeší na "dvojčeti" kia ceed sw, ty pružiny jsou zkrátka poddimenzované

Hmm a já myslel že problémy se zadní nápravou měli jen auta od PSA.

Soudím, že pokud není staré uhoněné, pak by stačili ty pružiny případně tvrdší tlumiče.JInak odpo už máte-kontrolují zda není prasklá...

Diesel, Hujdaj kvalitou a bezpečností nikdy nezazářil. Vždy byl pouze zajímavý cenou.

Ale zase jako musim se trochu zastat Hnůjdajů! Plivat na to každej nemusí,fakt nee.. Měl jsem jich pár a dost ojetejch.V porovnání s jakoukoli značkou to nikterak nepokulhávalo, spíš naopak! První Hyundai Pony 1,5irok 91! Vše v elektrice 4bodovej vstřik a motor do 170tis nic nechtěl..krom rozvodů atd.. Kotouče nekecám druhý za tu dobu a hnily jen zadní lemy a přední blatníky dole jako Fabia.Pak Lantra 92 rok a krom shnilých prahů a papání oleje nic co by bylo potřeba řešit.Pak Accent 95rok..holota výbava a taky jen papal olej..200tis a nic! 4 bod se všema fičovinama..klapka,snímače atd..Nikdy nebyl na diagnostice.. páč to nebylo potřebal!Vejfuk až na pár zásahů svářečkou původní až do "smrti auta" ve 220tis

Tak ho porovnej s tehdejší Audi třeba 100 nebo Mercedesem 500 E :-D.

Dříve všechna auta byla dělána na kvalitu a né na plánovaný rozpad.

 

Ty Hnújdaje kolovaly v rodině, takže jsem měl přehled a pak je všechny olítaný získal,aby mě někdo nenapadal:)

Kdybych si měl vybrat hujdaje, tak vezmu toho starýho a né dnešní. Votom to je :)

No Audi a MB 500 je snad jiná liga nee? :) Všechno se v 90kách zdokonalilo.. téměř k nesmrtelnosti.. téměř! Zmizel rozdělovač a karbec..nic se neseřizovalo ani ventily..viz..hydroštely..kasle někde pozink a hup.Půl mega a kára stále naživu..To se muselo překazit a nastoupily "kujvítka" a pak"ekologie"a je vymalováno!

Akorát škodovka byla 100let za opicema.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]