Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
v květnu 2020 mi v autě kuny prokousaly hadice v motoru, závada byla servisem odstraněna a bylo mi doporučeno namontování plašiče kun v částce 980,00 Kč. Minulý týden jsem zjistil opětovné poškození hadic kunami, plašič kun asi nefungoval. V servise mi sdělili, že se roční záruka na toto poškození nevztahuje, slíbili pouze výměnu plašiče a škodu asi 15.000,00 si mám uhradit sám.
Děkuji za odpověď.
A žádné pojištění nemáte? Třeba pojištění proti střetu a poškození zvířaty? Servis vám to v záruce neuhradí, to už víte...Co třeba připojištění proti poškození auta zvířetem k Vašemu povinnému pojištění, pokud třeba nemáte havarijní...
Pojištění proti poškození zvěří mám, ale musím zaplatit spoluúčast 5000,00 Kč. Myslel jsem, že by měl servis nést odpovědnost za škody, které sliboval, že budou eliminovány a přijmout reklamaci.
Počkej, co to máš za připojištění a u které pojišťovny? Běžně to bývá 500-1000 Kč. Ale je fakt, že to nemám podchycené u všech pojišťoven
Uspějete při reklamaci plašiče, že nefunguje (a nefungoval v inkriminované době)? To nedokážete. Ale co zaručuje výrobce plašiče? Že proplatí škodu v případě poškození zařízení auta? To asi NE...Ono to je tak...když budete mít menší spoluúčast, budete více platit pojistiteli, ono se to tak nějak srovná...dáte spoluúčast 5000,- splátky budou menší...dáte 1000,- splátky budou vyšší...tak nebo tak..vybral jste si
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.