Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Audi 100 - při jízdě chcípe

Od: standa1* odpovědí: 45 změna:

dobry den,mám auttomobil audi 100 2.3e rv.1991-muj problem je nasledujici.auto mohu normalne nastartovat ale kdyz s nim jedu tak po chvili auto z niceho nic chcipne a uz nejde nastartovat.na diagnostice to ukazalo čidlo ktere mi kamarad hned vymenil a stejne ten sami problem porad dokola,po druhe dignostice to ukazalo neco s pojistkou,ale vsechny jsou v pořádku.myslím jestli to neni váha vzduchu-poradte prosim

 

 

45 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

pepanek*
hodnocení

0x

Teď si nejsem jistý, jestli tento motor má váhu vzduchu. Ale i kdyby měl, neřekl bych, že by toto způsobovala. Dívali jste se na čerpadlo v nádrži?

standa1*
hodnocení

to si nejsem jist,ale kamarád říkal že by to mohla byt vaha vzduchu.čerpadlo je v pořadku to uz sme zkoušeli,ale ještě mě napadlo zkusit vyměnit palivovy filtr a zkusit vyčistit ventil a možná to muže byt nedostatecny tlak v palivove soustave,ale zkouseli sme skoro vsechno

pepanek*

Filtr vyměnit můžete, ale tím to nebude. Možná¨, že to taky může dělat cívka po přehřátí - přestane dávat jiskru. Já bych to ale viděl spíš na to čerpadlo.

standa1*
hodnocení

ale kdyz sednu do auta a otocim klickem tak normalne slysim cerpadlo jak bezi a kdyz otocim tak normalne motor bezi,ale nekdy se stane ze po chvili chcipne i na volnobeh a nekdy se rozjedu jedu treba kilometr a pak to zniceho nic chcipne.tak si myslim ze by to cerpadlo melo fungovat a svicky hazou a benzin tam taky jde protoze byly mokry

pepanek*

a běží když ten motor chcípne?

standa1*
hodnocení

v aute imobilizer nemam...a jestli bezi kdyz ten motor chcipne tak to sem si nevsiml..myslite tedy ze to s nejvetsi pravdepodobnosti bude to cerpadlo nebo ta civka?muzu zkusit to cerpadlo vymenit aspon tam bude novy,ale myslim ze to tim cerpadlem nebude,nevim muzu se mylit jenom preci sem laik

pepanek*

cerpadlo je pomerne draha zalezitost. Nemente ho, pokud stoprocentne nevite, ze je spatne. Kdyz se vam stane, ze motor zase nepujde nastartovat, dejte klicek do polohy pred startem a poslouchejte cerpadlo, jestli bezi. Pokud jste ho zkouseli, kdyz motor bezel, na nic jste nemohli prijit. Nemusi to byt spatne cerpadlo, muze to byt treba spatne relatko na spinani cerpadla. Nebo jiné věci.

standa1*
hodnocení

to sem zkousel jak popisujete a takhle to cerpadlo bezi-je to slyset.jen mi nejde do hlavy ze opravdu auto nastartuju a vsechno bezi jak ma a pri jizde normalne chcipne a nebo je nastartovane treba pred domem 10 minut a pak z niceho nic chcipne.na diagnostice to taky neukazuje nic.jestli treba tam neni spatny podtlak v hadickach na motoru.neumim si to nicim vysvetlit z niceho nic se to zacalo delat

standa1*
hodnocení

jeste k tomu cerpadlu-kamarad myslel ze je to regulator tlaku vstrikovani,ale potom tam neco zkousel a nakonec rekl ze to tim neni,ale jak ted nad tim premyslim tak to muze byt neco okolo toho paliva,jen mi nejde do hlavy jak bych s tim mohl ujet treba ten kilometr bez toho aniz by slo cerpadlo nebo neco s tim spojene.jinak vam velice dekuji za napady a reseni.

pepanek*

ja bych to videl takto: Buď tam nepůjde jiskra nebo palivo. Až motor nepůjde nastartovat, zkusit nejdřív povysunout střední kabel co jde do víčka rozdělovače abychom věděli, jestli jde jiskra. (pozor na kopnutí) Pokud jiskra půjde, sundat přívodní hadici k regulátoru tlaku paliva a podívat se, jestli teče benzín. Mělo by tam být něco okolo 6 - 6.5 bar. Potom můžem problém dál řešit. Ale předem varuji, že v KE-Jetronic se moc nevyznám. Není to zrovna dokonalý systém.

standa1*
hodnocení

mockrat dekuji,zitra vyzkouším vše co jste psal a vecer napisu jak to vyslo.jeste jednou dekuji

stirecek*

Zkuste si vyzkoušet, jestli opravdu nevynechává jiskra, psal jste, že svíčky jsou mokré, takže palivo tam nejspíš jde a nespaluje...

standa1*
hodnocení

je to mozne ze to spatne spaluje,svícky jsou nove a jiskru hazou,baterie je take nova,cely rozdělovač je novy a delali se rozvody a alternator se menil a nejaka čidla.

standa1*
hodnocení

takže jiskra jde,benzin z hadicky tekl a tlak tam byl taky spravnej,ale znamej co na to semnou koukal tak rikal ze to bude urcite nedostatecnej tlak v palivovy soustave-tak nevim co vymenit

marenka*

Tak to tady čtu manžovi, a ten říká že problém budete mít ve spínací skříňce, vypálené kontakty.

standa1*
hodnocení

zkusim kouknout,dekuju

pepanek*

A zkoušel jste to, až když motor nechtěl naskočit?

standa1*
hodnocení

tak to sem nezkousel.

pepanek*

Dobře, ale když motor normálně funguje, nic nezjistíte přeci. Toto musíte zkoušet, až se motor bude chovat nestandartně.

standa1*
hodnocení

co myslite jak mi tady radila pani spínací skřínku?nevim,asi to odvezu do jineho servisu nez sem to mel at to projdou,protoze ani znami kterej děla u porsche automechanika a dela jen audi a wv tak neví co to muze byt prej neja blbost.říkal že čerpadlo to neni a jiskru to dava a ten rozdelovac ze je novej,cívka že taky dává a ten regulator ze ma tlak spravnej ale že se ten tlak muže při jízdě měnit a muze tam byt malej tlak v ty palivovy soustave.takze budu tedy muset nastartovat a jet dokud mi to nechcípne a pak to změřit?sem v tomhle uplnej laik,sem mel jit na automechanika a ne na pokryvace a mel sem klid :)

pepanek*

A motor chcipne naraz? Jakoby jste vytahl klicek ze spinacky? Hlavni je opravdu zjistit co tam nejde - jestli palivo nebo jiskra. Ale hlavně se to musí kontrolovat když motor nejde nastartovat. Jiskru zkuste tak, že povytáhnte káblík, někdo vám zastartuje a vy se podíváte, jestli jde jiskra. Benzín zkusíte tak, že povolíte hadičku co jde od čerpadla z nádrže a zkusíte, dát klíč do polohy před startem - měl by téct benzín. Možná, že se taky dozvíme, že tam nejde ani jedno a bude problém v říď. jed. po zahřátí. Nebo špatný kontakt ve spínačce a tím pádam odpojené napájení ŘJ...může toho být kopa. Zkuste tento postup a uvidíme.

standa1*
hodnocení

je to jak rikate,jako kdybyste vytahl klicek proste jedete a najednou to zdechne naraz.jiskru to haze presne jak pisete sme to vcera zkoušeli a benzin tam taky sel.jestli to bude ta ridici jednotka tak to muzu odvest na vrakac ta bude stat tak deset tisic minimalne.ale ta spínačka by to mohla bejt,ja hlavne doufam ze ne ridici jednotka :)

marenka*

Manža Vám vzkazuje ať se jdete podívat na audiclub, tam pětiválec prý rádi uvidí ;) A spínací skříňku tam taky seženete ;) a řídící jednotku taky.

doplněno 05.04.10 11:26:

Můžete mi věřit, manža je automechanik a audinku máme doma. ;)

standa1*
hodnocení

já tam kouknu jak tam ty díly jsou.ja sem taky s audi spokojenej jezdi hezky,je to pohodlny a vsechno nedam na ni dopustit,ale ted jak se to rozbilo tak sem nestastnej a přitom jí dopřávám spoustu novych dílu a servis

ar*

samotná řídící jednotka vás nová vyjde na nějakých 1500Kč a řídící jednotka i s cívkou na nějakých 6200Kč.

Těch příčin proč to dělá může být sousta a takto přes klávesnici se to dost těško určuje. Nevím jestli to tady někdo radil,ale pokud zapalování dává jiskru a svíčky jsou stejně mokré Je možné že problém bude jen v čidlu temloty

standa1*
hodnocení

čidlo teploty tady ještě nebylo,zkusím to vyměnit.děkuji vám za radu

pepanek*

V čidle teploty si nemyslím. To by aspoň motor chcípal pomalu a ne naráz, jak při vypnutí klíčku. Něco prostě z ničeho nic přestane fungovat. Svíčky můžou dávat jiskru, když jsou venku z motoru, ale ve spalovacím prostoru už nemusí. Toto by asi opravdu chtělo vidět. Nemám rád měnění dílů bez 100% jistoty. Ta cívka to může klidně dělat...ale taky nemusí

standa1*
hodnocení

já to měnění taky moc rád nemám ale jak jinak to zkusit.já to měl v servisu a tam mi vyměnili nějaky čidlo a že to je tím a dělalo to stejně,tak sem si auto po 10dnech odvezl protoze tam nic jinyho nespravili a nejevili zajem,jen dohady o tom co to je místo práce.a i kdyz znami automechanici se na to divali tak nevedeli,prej by to chtelo mit ty díly a zkoušet.a diagnostika neukázala taky nic.takze to muze byt čidlo,nebo cívka nebo taky jednotka.

pepanek*

Výměnou dílů zkouší uplní amatéři. Za to bych střílel. Toto dělám jen v případě nutnosti.

standa1*
hodnocení

jak říkáte že by ste za to střílel.jak jistě mnozí ví tak neni snadne najít nějaky dobry auto servis či automechanika.kolikrat se stane ze vam neco nauctuji ze namontovali nove a po pul roce zjistine ze ta sama vec kterou namontovali nefunguje protoze tam dali buh vi co a nebo tam meni veci ktere s vadou nesouvisi jen aby vydelali.

ar*

Že by přestalo fungovt naráz 5 svíček pod tlakem najednou bych já osobně téměř vyloučil (můj názor). Odzkoušet nebo proměřit čidlo se nechá i bez výměny hned za nové. Pokud nemá tazatel alespoň nejaký multimetr aby změřil odpor na čidle při různých teplotách pak stačí čidlo vyndat ohřát a taplé zamontovat jestli půjde motor nastartovat. (dle popisu to vypadá že studný nastartovt jde)

Pokud jsem se něňak namontoval do vašich rad pepanku tak se vám hloboce omlovám.

pepanek*

Nepsal jsem, že to je případ tazatele. Do diskuze se klidně zapojte. Jsem ještě mladé kuře a mám minimum zkušeností. Jen se snažím pomoct.

ar*

No vida jak dokáže atavar omládnout o 25 let za jedno velikonoční odpoledne *smich*

pepanek*

:) měl jsem k tomu důvod...když někdo vidí fotku 60 letého chlapa, dá na vás víc, než na 19ti leté kuře. Už mě to ale přestalo bavit. Tímto se omlouvám všem, co tím jsou pohoršení.

ar*

:D No když to tvrdíte a vidíte to jako důvod. :D V tom případě by jiná vaše rada byla celkem úsměvná "Zrovna nedávno jsem váš postup dělal jednomu klučinovi,který neměl hned peníze na hadičky, ale potřeboval jezdit." *smich*No nevím tak nějak si myslím své,ale to je buřt.

pepanek*

Vymyslel jsem si to, dělal jsem to kamošovi.

ar*

standa1 jsou tam dvě čidla teloty ,ale to asi víte. Jen pro jistotu.Pokud se tím čidlem budete vůbec zabývat tak tímto.:

Audi 100 - při jízdě chcípe
standa1*
hodnocení

ano za studena to nastartovat jde,ale pri jizde nebo kdyz je dlouho nastartovane i na miste tak chcipne,muže to být tím že se zahřeje.a určitě to čidlo zkusím za tom nic nedam.

ar*

Bohužel nemám tabulku jak se mění odpor při vzrůstající teplotě konkrétně na tomto čidle. Netvrdím,že to je 100% taky čidlem ,ale už jsem se stím setkal. Při studeném motoru dávalo správné hodnoty a při zahřátém začlo lhát a motor se zahltil a chcípnul. Bohužel diagnostika to nepoznala páč čidlo fungovalo ale lhalo. Někdo je přesvědčen ,že diagnostika je všemocná ,ale to tak není ona dokáže hodně pomoci ,ale vždy závadu neodhalý.

standa1*
hodnocení

presne tak jak se to asi zahreje tak to chcipne,tak je to mozny ze to bude ono.zkusím to.díky

standa1*
hodnocení

zdarvim panove,tak mi to opet nejede.ted to normalne 3dny ezdilo bez problemu po vymene teplotniho cidla a svicek a dneska nasednu do auta chci nastartovat a nic.starter toci pak se to chytne a hned to chcipne.koukal sem na vsechno,benzin vsude jde,jiskru to haže a nechal sem zkontrolovat to cidlo a taky dobry.takze sem zase na zacatku :)

 

standa1*
hodnocení

Dobrý den,jen jsem vám chtěl řící,že jste měl pravdu.Bylo to čidlo teploty,vyměnilo se a koupil jsem ještě svíčky Denso a jezdím o sto šest.jinak děkuji všem,že mi chtěli pomoci.díky

ar*

Tak blahopřeji,alespoň jsme mohli trochu pomoci.

 

peugeot*
hodnocení

0x

u mojeho auta peugeotu 605 mi to delalo taky problem byl v tom že auto stálo na rampě a z rampy se sjelo bez nastartovaneho matoru a nenatukaneho kodu do imobilizeru pote když jsem chtel nastartuvat tak jsem ujel 2m a konec tak mne napadlo mate v aute imobilizer?

 

marenka*
hodnocení

0x

Jestli nenajdete odpověď tady, zkuste se podívat na www.audiklub.cz ;)

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]