Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Málo brzdí

Od: sparcoo* odpovědí: 7 změna:
Zdravím mám krátce Golfa IV, dříve Ford Mondeo.
Dnes jsem musel nečekaně zabrzdit do plných v rychlosti cca 90 km a auto jen pravidelně zpomalovalo, měl jsem štěstí, že se auto přede mnou nezastavilo úplně, jinak bych byl v něm.
Z Forda jsem byl zvyklí, že po sešlápnutí brzdy byla reakce tak silná až to s člověkem škublo.
Nevím jak to v servisu vysvětlit aby se mi na to podívali. Byl jsem u jednoho na diagnostice a vše v pořádku.
Mám pak strach s tím jezdit. Ve městě to stačí ale na dálnici se s tím bojím.
Díky moc.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x

Golfy brzdí jako svině, něco máš špatně. A jak to servisu vysvělit? Stačí říct "blbě to brzdí".
A jestli servis zjišťoval stav brzd diagnostikou, tak rovnou zajeď do jiného.

 

hodnocení

1x
avatar diesel

No nevím, když manželka stěžoval , že ji to na námraze klouzlo a málem nedobrzdila,tak při zkušební jízdě jsem hned poznal, že je někde chyba a při otevření kapoty i kde je chyba - chybějící brzdovka. Při odvzdušnění nalezená závada tekla na LP kole-praskla Cu těsnicí podložka.(Jestli má Golf podobné brzdy jako fabia pak výše psaná závada asi nehrozí a je třeba hledat

Jinak po přesednutí z F125p do Š105 jsem myslel že to vůbec nebrzdí (4x kotouče oproti 2x kotouč a 2x buben) a to i přesto, že fiátek byl skoro o 20 let starší. Totéž po přesednutí ze 105 na BX14RE- když jsem v něm zabrzdil tak to přišlo jako bych narazil do zdi (mělo kotouče + vysokotlaké brzy kde tlak LHM vavolává hydročerpadlo). Není chyba tam? Že jste byl zvyklý na jiné auto?

 

dominik007*
hodnocení

1x
Autem to není můj golf brzdí parádně, pravidelně to zkouším na srnečkách

 

kepler*
hodnocení

0x

Některá auta mají brzdy ostřejší, jiná zase komfortnější. Dá se na to zvyknout a stačí dodržovat bezpečnou vzdálenost za vozidlem, či-li držet se za ním asi 2 vteřiny. Mně to taky jednou zaskočilo na jiné motorce, málem jsem se postavil na přední. Ideální brzdy jsou takové, kde se dá brzdný účinek citlivě dávkovat. Pro jistotu bych si je nechal prověřit na brzdových válcích, které mají na každé STK.

 

trtr
hodnocení

0x

Zdravím, nechat přeměřit na STK a pak do servisu. Závada může být od zavzdušnění, přes optřebené brzdy nebo špatnou kombinaci desek a kotoučů (ne všechny značky jsou na sebe kompatibilní co se tření týče) a pak můžou být "rozpadené brzdové hadice zevnitř", čili průtok se omezen a tlak není takový jak by měl být. Možná i posilovač může zlobit (špatné vedení atd), je toho prostě víc.

kare
Já měl za to, že na STK se měří jen pravé kolo vůči levému. Nikoliv brzdný účinek jako takový :)
Problém bych hledal v podtlakové hadici do posilovače. Pokud je chod pedálu normální a auto při brzdění netáhne, je vyloučena jakákoliv jiná závada.

 

asd1
hodnocení

0x

Normál to neni. Zajeď na STK na válce - změří souměrnost (jestli i např. nebrzdí jen jeden okruh), má to i "v noze" tak bude vědět jestli to je posilovač bez podrlaku apod.

Taky to můžou být orezlý kotouče, desky bez obložení atd.atd.

Diagnostika v servisu neřekne nic, jen z tebe vytáhl prachy.. Pokud kola nedokážeš na suchým asfaltu zablokovat (nespíná ABS) tak to brzdí blbě a problém tam je.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]