Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
chystal jsem se teď prohodit kola na letňáky, no bohužel jsem zjistil, že někdo poškodi jeden práh , viz foto. Buď dealer, když tam dával zimáky (nové auto, i30, koupené na podzim) nebo firma, co dělala následně spodek a dutiny. Nevím, pravdy se stejně nedohledám, natož nějaké kompenzace.
Je otázka, jak tohle rozšklebení lemu prahu řešit. Esteticky mi je to samozřejmě jedno, nicméně se bojím, že od toho začne hnít práh. Do určité míry by to snad šlo "secvaknout" kleštěma, ale pořád tam nějaká škvír(k)a bude a čím těsnější, tím lépe se tam bude držet voda a špína. Jak to nejlíp vyřešit? Nebo to dát k nějakému autoklepířovi?
Štve mě to, jelikož je to moje první auto kupované jako nové, ale takhle to někdo ojebe...
Předem díky za Vaše rady!
EDIT: tak koukám, že pojebali i další místo...
Tohle udělá dílenský zvedák (mechanik dal gumový puk špatně pod prahy. Tam být nesmí. Ale dělá se to z lenosti. Zvlášťě u obyčejných aut (Škoda, KIA, Hujdaj, Dacia).
Dalším uhnutím praskne lak na opačné straně a jazyk zhnije.
Navíc jakou máš záruku, že se to v průběhu života auta opět neohne.
Nech to tak.
Odmasti benzínem a po zaschnutí přetři základovkou třeba Formex a neřeš.
To další místo už je problém, Tam se odštípl lak na plech. Ihned ošetřit.
Ono stačí trošku hůř najet na zvedák a pak jedná pračka vychází špatně a s trochou nešikovnosti se tohle přihodí. Ale jak radíš, tak do toho nehrabat...
Ale jsou i střelci, co zvednou transita za prahy
Zítra bude dostatečně teplo, tak bych to mohl spíchnout...
Našel jsem doma základní barvu ve spreji z Lídlu ("Powerfix - antikorozní základní nátěr"). Stačí to nebo mám řešit něco lepšího + spíš štětcem? Na obalu pějou samou chválu, jak jinak...
Pořádně to očisti, odmasti, vnitřek natři např. Alkytonem, sklepej kladivem a pak nakonec natři zvenku, několik vrstev..
Milujeme pečlivé mechaniky v servise (urazit ruce..) Tohle jsou důvody proč na autě radši všechno dělám sám.. Debil orve práh a za tři roky je tam díra..
Alkytonem? Já jsem dával kladívkový Alkyton na brzdové bubny a po cca 8 letech je to vykvetlé... jako vím, je to dlouhá doba, exponované místo, ale tady se už k tomu pak nedostanu...
Není lepší zkusit tam mezi ty dva plechy šoupnout nějaký bitumel nebo dinitrol a pak to ještě mokrý secvaknout?
(Vnějšek neřeším, ten se holt bude muset udržovat, ale je k tomu přístup, takže to nevadí.)
Brzdy jsou na rozdíl od prahu horký
Alkyton je na tohle jedna z nejlepších barev, kromě suříkových (ten pořád jde sehnat)
Asfalty = bitumeny, ty jsou na h., rezne to pod nima a pak se loupou celý pláty = dobrý leda na zamaskování koroze před prodejem
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.