Nejste přihlášen/a.
Tím tunelem u kapsy tlumiče vedou trubky paliva. Odvětrání, přívod, odvod. Tedy 3 trubky u AME. U AZF vedou 2 trubky, protože vratná trubka je přímo do filtru, kde je filtr i s ventilem tlaku. Filtry paliva jsou tedy dva typy. Klasický na 2 trubky přívod a odvod a nebo troj. Tedy troj jsou přívod od nádrže, odvod do nádrže se zbytekme přetlaku a správný tlak do motoru do lišty.
Chybí tam tedy jedna trubka, protože máte 3 cestný filtr paliva u nádrže.
Nic jiného tam nechybí.
Nechybí tam tedy vůbec nic.
No pokiaľ si naštartoval a po chvili vypol motor a ručička nešla ku stredu tak sa naakumulovalo teplo v bloku motoru a odrazu máš zdanlivo rýchlo ohriaty motor,ale to len do momentu keď tam nepriteče chladnejšia voda z inej časti okruhu.Tento jav využívam pri LPG..občas.To je presne to že ti ručička šla odrazu ku stredu. Poohriatí je počas jazdy ručička štandardne v strede na 90 stupňoch.Nikdy sa ani nehne.Ak je to menej problém je v termostate ak je viac tak asi máš problém s dochladením.
Jezdím kratší trasy, teď v zimě jsem to jen tak neohřál pokud jsem nejezdil pomalu ve městě.
Když bylo těch -5 tak to snadno šlo zase zpět, protože jsem jel na rychlostní třeba 80km/h a kratší trasu 10-15km. Takže to by mělo být asi normální, že? Pořádně se to ani nikdy nedostalo ke středu, možná po několikátém startu, ale zase to šlo hned zpět. Nebo jedu a ručička je kousek od začátku a po znovu nastartování se objeví ručka hned na středu.
Mám myslím, že AQW motor a ještě potřebuju vyměnit palivový filtr
takže ten troj: Škoda prvovýroba skoda-dily.cz/...
Nebo Mann? skoda-dily.cz/...
Svíčky : cc-autodily.cz/...
Nebo prvovýroba nebo náké škoda?
Díky
Zjíštuju že ten AME a AQW je asi stejný nebo nevím :D. Klimakompresor nemám.
Pokud ti teplota padá (obvykle při jízdě z kopce) nebo nevyleze tak je v háji termostat (ověříš rukoměrem - do ohřátí na provozní teplotu by hadice k chladiči měla být studená)
Filtr Mann (origo je nejspíš taky Mann jen s nápisem Škoda), skodadily jsou drahý, beru Cardo, Motora apod. Od autorizáku jen to co nejde sehnat odjinud...
1) INSP je ukazatel servisního intervalu. Ukáže se vám po takového době, nebo po takových kilometrech, jak jste ho nastavil, nebo jak ho před vámi někdo nastavil. Většinou je to 365 dní, nebo 30 tkm, podle toho, co nystane dříve. Je tam ještě ukazatel OIL, což je ukazatel výměny oleje.
2) Ručička ve Fabii neukazuje teplotu chladicí kapaliny, ale fiktivní hodnotu. Zpravidla ukazuje 90°C, ať už je skutečná teplota 50 °C nebo 100 °C. Skutečnou teplotu chladicí kapaliny lze načíst diagnostikou.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.