Nejste přihlášen/a.
Civilizovaný země tohle řeší tak, že na konci kopce je průbežný pruh ten pravý stoupací a končí levý předjížděcí. Naprosto jednoduchý a funkční...
Pak tam má pomalík přednost = nemusí na konci řešit jak se dostat do průběžnýho mezi rychlý auta (což často znamená buď zastavit a čekat tam na velkou mezeru, nebo se tam nacpat "na prasáka" - podval s tankem má přednost i když jí nemá
Ono se to tak s tím průběžným pravým postupně řeší i u nás. Samozřejmě, rychlejší v levém má více možností akcelerace než těžký v pravém pruhu. Je to logické.
Pokud nějaký "profesionál jezdí s tahačem a podvalem+ třeba tank na podvalu,tak takové banality by měl umět řešit.
V minulosti si s tím poradili bez problémů i amatéři na VZS po KŘK.
Správné odpovědi už jsou nade mnou.
Řešením by mohlo být sledovat zrcátka a provoz kolem sebe, začít blikat s větším předstihem a začít najíždět dřív, než pruh skončí, v rozumné rychlosti, on si každý normální rozmyslí, jestli to poslat pod rozjetý tahač, který začíná vybočovat doleva. Samozřejmě za předpokladu, že už nejedou vedle, v tom případě je nechat projet, popřípadě i ubrat, a pruhy měnit až pak.
Rada, která není zrovna v souladu s předpisy, já vím. Ale když se "Tankistovi" taková situace stává pokaždé s velmi mnoha řidiči, pravděpodobně nebude problém u ostatních. Spíš to vidím tak, že začíná blikat pozdě a jede nadoraz až do konce pruhu pro pomalá vozidla, kde si vynucuje přednost, kterou nemá. Nebo se pletu? Zvláštní, že takovou základní věc neví někdo, kdo řídí vojenský tahač s podvalem.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.