Nejste přihlášen/a.
Většina z nás čeká od auta víc, než nájezd 15km. Takže ve Vašem případě jde o experiment, co to snese.
Pokud jde pouze o zážitek, tak vynechat silnější brzdy, spojku, poloosy, převodovku, širší pneu.
Dát pořádné turbo, chipnout a pokud cooler praskne, tak koupit silnější nebo další na pár km.
Co tam nabastlit dvě turba? Změnit dávkování nafty na vstřikách? 85 a 95 moc poznat nejde.
Nevyplati se, "chip" staci. Fakticky jde o optimalizaci datovych 3D map v ruznych rezimech.
Ps: vetsi IC mely 110 kW TDI 1.9 - tam byl IC pred celym chladicem v cele plose V zasade jediny rozdil mezi 96 a 110 kW moc jiny nebyl a myslim zeni turbo bylo podobne. Po mem cipu to melo stejne charakteristiky
85 kW neznam, to bude nejaka okriplena verze nejspis? Z etky zjistis rozdily dilu, zamer se na velikost IC a turbo.
Myslis si, ze diesel jezdi na vykon? Pak zrejme nechapes, co vykon je!
Navic, na tu otazku ani nejde odpovedet, na limitu vzdy zalezi na stavu auta. Myslim ze 96 kW Fabia sla jen cipem na kroutak 550 Nm/ vykon kolem 150 kW, ale takova inform. je ti k how..
Ne vazne tdi v provozu nejezdi na vykon, podivej se na tu krivku kde ten vykon je.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.