Jaké doporučujete mazivo do kloubů poloos, aby to nestálo víc než zlato? Hodí se mogul la? Tady píšou, že mogul la se používá i na kulové klouby u aut. eshop.paramo.cz/... doplněno 06.04.21 14:25: Mazivo mogul la bylo prý vyvinuto ve spolupráci se Škoda auto. kmoch.cz/...
@zdenek2: Mogul Ia je lithiové mazivo žluté barvy, určené zejména k mazání ložisek, která jsou v kontaktu s vodou (typicky vodní pumpy vozidel. Mazivo Molyka G s obsahem sirníku molybdeničitého (MoS2) je mazivo šedočerné barvy určené mj. pro mazání stejnoběžných kloubů vozidel.
Teď jsem si spočítal, že otáčky poloosy jsou celkem nízké, takže pak je to jasné mazivo na klouby poloosy. Ale stejně by mne zajímalo, co by se stalo ,kdyby se tam dalo jiné mazivo? Co se třeba dávalo do embéček, když molyka g ještě neexistovalo?
Embéčka 1000-120 měly jiné poloosy..Tam se "kameny " v unašeči mazaly z převodovky jejím vlastním olejem.Dej tam šedou molyku a nevymýšlej svoje novoty.Dokonce Wartburg 353 měl ve vnějších kloubech pod prachovku olej! Tam nebyl klasický homokineťák,ale kříž na jehličkách jako třeba u kardanů
Doutnák: a jak moc by funkci kloubu poloosy dnešní konstrukce ovlivnil olej pod prachovkou? Ne že bych ho tam chtěl dávat, ale prostě mne to zajímá. Tuším pár let by to určitě vydrželo?
Zdenek 2 nás jen testuje..Je to šťourálek.. Zkoušej experimentovat a uvidíš sám co a jak dlouho vydrží to či ono..Felda je na experimenty ideální wagen..Taky jsme experimentovali.. Všechno bude fungovat i s jiným mazivem! Ale jak dlouho? To je individuální a musíš si to vyzkoušet! Pak to můžeš dát na YouTube a budeš zajímavej a in..Dokonce nasucho bez oleje a jiných maziv věci fungují! Ale jak dlouho? Musíš to vyzkoušet a pak nám o tom napiš nebo dej video !Fakt to teď frčí... Když mi praskla prachovka a mazivo zmizelo..tak to ještě dlouuuho jezdilo..asi tak
asd1
Se mu nedivim že přemýšlí, když vidí 250,- za tubičku "origo maziva" a ptá se co to je. A zvědavost jak dlouho to vydrží mazaný něčim jiným proč ne. Odhadnout by to mohl zvládnout Axus... Ale i s olejem to podle mě vydrží desítky tisíc km, zásadní je spíš aby tam nebyl prach (vydřený vnitřní kloub je podle mě hlavně kvůli nečistotám, kdy to mechanik např. při výměně spojky zaprasí a smontuje s prachem, jeho to přece neni tak proč čistit pečlivě když tam spadl jen kousek bordelu...)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.