Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
jak je na tom volkswagen polo r.v 2006 motor benzín 1.2 12V.? Je to obstojné auto, pro jízdy do práce, občasný nákup? Děkuji za odpověď.
DOPLŇUJI: OZNAČENÍ MOTORU JE 1.2 i !
Tady máte parametry motoru jasně napsané. Včetně počtu válců.
Pozn. Motor pro další řadu (váš) je tentýž.
Mno když máš novější napínák, měníš olej po 7kkm a máš štěstí na kus, tak i tohle dá 300 kkm v pohodě.
Ten Fiatí FIRE patří mezi držáky a 400kkm dává v pohodě, obvykle jde do šrotu shnilá kastle s dobrým motorem (a novější Fiaty moc nereznou na rozdíl od těch z 80-let kdy to nebyl pozink.. A v Itálii kde se nesolí, tka po vesnicích pořád jezdí první Pandy, totálně dobitý a furt to jede
To dělaj i němčouři, i češi. Ale na rozdíl od HTP ty FIRE pořád jedou i při takovýmhle zacházení. Po 7000 musíš měnit olej u HTP kvůli karbonování dříků ventilů (kat u bloku motoru=přehřívání oleje). V tý italský vesnici by HTP chcíplo do měsíce (ono to chcípá i při ideální údržbě - kat je blízko a sype se do ventilů, napínák řetězu umožňuje skočení rozvodu a podobný vyfikundace... FIRE tyhle problémy nemá, 1,2 osmiventil se dokonce nemůže potkat. Jednoduchý spolehlivý motor s levným servisem, klasický 4 válec, bez EGR ventilu, bez proměnnýho časování, moc nežere a na papírových 44 kW jede víc než dobře, kolem města to stačí bohatě. Novější verze má 51 kW.
12V= 12 ventilový motor! Čtyřválcový motor má 8V=8ventilů=2 ventily na válec nebo pak 16V =4 ventily na válec (eventuálně 20V=5 ventilů na válec)Tedy ne experimentállní,ale standartní motory. Takž 12V motor je tříválec se 4 ventily na válec.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.