Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Přidřený motor Škoda Fabia 1,2 l HTP 12V 47kW

Od: automobilnezna odpovědí: 7 změna:

Dobrý den,

V servisu mi řekli že mám lehce přidřený motor a bylo by dobrý udělat novou hlavu motoru ( asi za 15 000 ), při jízdě žádnou změnu výkonu nebo takhle necítím, ale je pravda že mi svítí kontrolka motoru ( oranžová), Je to opravdu nutné nechat udělat novou hlavu motoru nebo s tím je možné takhle jezdit? 15 000 si nemůžu dovolit.

Díky a přeji pěkný den.

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

6x

To je diagnóza ve stylu Spejbla a Hurvínka! Jak zjistili "lehce přidřený motor" bez demontáže? Co to je "udělat novou hlavu"? Nesmysl za nesmyslem.

Dejte to někomu, kdo je opravdu odborník a vyzná se v tom. Ty původní šamany pošlete ..., no víte kam.

 

jirib
hodnocení

1x
Pokuď nemáš ani 15tis.,tak asi jezdit až to klekne.
Motor HTP z nějaké bouračky jistě nebude problém...

 

hodnocení

0x

No jestli těch 15k stejně nemáte, tak je zbytečné se ptát. Prostě jezděte a uvidíte.
Ta oranžová kontrolka značí jinou závadu, s přidřením nesouvisí.


doplněno 22.03.21 16:07:

Souhlas se @satam, taky si myslím, že motor třeba vůbec přidřený nebude, to se pohledem zvenčí nezjistí. Možná na vás chtěli vydělat. Vyberte si jiný servis podle referencí na netu, nechte auto napíchnout na diagnostiku, ať máte aspoň představu o příčině té kontrolky, a pokud auto jede a zní normálně, tak bych žádnou "novou hlavu" neřešil.

 

hodnocení

0x
avatar magdon

Pokud je opravdu přidřený, další ježdění mu zrovna neprospěje. A počítejte s tím, že s každým ujetým kilometrem to může být dražší.

Ta kontrolka s tím ale asi pravděpodobně souviset nebude.

 

hodnocení

0x
avatar dabel

spíš než přidřenej motor budou podpálený ventily jezdit stim de ale bude se to zhoršovat a zhoršovat

 

hodnocení

0x
avatar jenyk
Když je přidřený motor, tak proč dělat hlavu?
Je fakt, že HTP trpí na podpálený ventily a to pak je na repas hlavy. Ovšem co tak vím, to je o deset dražší.

 

asd1
hodnocení

0x

Pokud mluví o hlavě, tak to nebude přidřený ale HTP klasika - podpálený ventily.. Kvůli přehřívání oleje (teče kolem žhavýho katu) se zakarbonujou dříky ventilů, ty se nestíhaj vracet a podpálí se ventil.. Taky se sypou piliny z katu do ventilů.. Prostě paskvil z výroby..

První příznaky jsou kolísání volnoběhu...

Chce to olej měnit po 7kkm a od věci neni ani "závodní" olej s vyšší teplotní odolností..

Jezdit s tim se moc dlouho nedá... Sháněj motor z vrakáče nebo to strč do áček a sežeň jiný auto... Tip na Punto s motorem 1,2/ 8V - to seženeš za levno (starší pojízdný i za odvoz) a je to řádově lepší motor než ten paskvil co máš...

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]