Nejste přihlášen/a.
Proč by to nedokázal? Spíš je otázka, kde na ten motor, kterého se neprodalo moc kusů budete shánět díly a mechanika? Osobně bych vzal raději 9-3 s 1.9CDTi 110kW. Je na to víc dílů, umí to opravit každý, kdo dělá Oply a spolehlivost není horší jak u toho 2.3t. Navíc se bude jednodušeji shánět
Dokaze to kazdy udrzovany auto, Saab navic s noblesou at uz diesel, nebo benzin. Btw, pokud najezdite do 1000 km mesicne, tak se diesel opravdu nevyplati a co se tyka dilu...no krome zapalovaci kazety a citliveho turba (citliveho na zachazeni) se dily ani moc nelisi od konkurence...a sehnat se da cokoliv na cokoliv, neverte pomluvam.
ALEXSAAB, kazdy turbo se ma ohrat a zchladit...tj po zastaveni proste dve minutky nechat bezet motor. Hlavne pokud se mu davalo na frak na okrskach. Jinak po koupi doporucuji vymenit olej (5W-40) a filtr, opakovat kazdych max 10000km ale klidne i driv. Co se tyka vany, tak zalezi na typu motoru, ty prvni mely problem s odvetravanim klikovky a tim degradace oleje, ktery chladi turbo, cili kdyz behem vymeny oleje (staci kazda druha) vycistite vanu, tak si jen pomuzete. Holt to neni auto pro kazdeho. Jinak pokud chcete jen nejakou jinou skodovku, tak si kupte Tid a mate v tom motor GM...Ja mam benzin AERO a ty drobnosti okolo mi nijak nevadi...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.