Nejste přihlášen/a.
Ona se zapře i do boku. Nesedí jenom na těch patkách. Takže neklouže.
Ideální při výměně rozvodů, vodní pumpy, spojky, převodovky.
Trošku někomu může zavazet, protože je pro práce spíše na spodku nežli z vrchu.
Na něco je lepší motor podkládat.
Dá se použít i žirafa. Ta je víceúčelová a vytáhneš s ní i motor z auta.
Zavěsit motor se dá i na malý jeřábek nebo kladkostroj s ráčnou, který čapneš na Ičko (šínu) na strop garáže.
V nouzi se dá využít i origo rozpěra mezi tlumiče z Felicie 1.9D a 1.6MPi a položit na ni kolmo trámek s opřeným druhým koncem o chladičovou stěnu.
Potom na trámek motor zaaretovat (zavěsit).
Navíc ta origo rozpěra vyztužuje měkký čumák Felinám s nezesílenou karoserií, jakou máš ty.
Za ventilovým víkem je černá placka s oušky co drží 3 hlavové šrouby do bloku.
Oušky provlečeš kus měkkého a silného materiálu. Nejlépe starý bezpečnostní pás.
Ale můžeš použít i malé háky nebo šrouby a řetěz.
Gumídku,je jasné,že se ptá,jestli je ta hrazda k něčemu,ok. Já se zeptám jinak - doporučil by jste mu tuhle kravinu kupovat kvůli jednorázové akci na feldě? . Já bych to nekupoval,spojka se dá vyměnit i s běžným nářadím zespod auta,je tak? Teď narychlo bych se bez toho obešel a až by byl čas,vyrobil bych si nějakou variantu žirafy,která by uměla zvednout motor anebo i třeba celou jednu stranu auta. Viděl jsem samodomo - u stěny zabetonovaný sloupek,na něm otočná základna s heverem a ramenem. Když to otočil ke zdi,zabralo to pár cm a dosáhlo to na celou šířku garáže.
já si to myslel. Snad se Zdenek2 zamyslí. Občas se ptá na šílenosti,ale docela mu fandím,líbí se mi,jak se v té feldě vrtá...
Ne, nedoporučil. Ale proč si nekoupit to nejlepší, když jsou prachy .
Ta hrazda je hlavně na těžké a velké motory, kterým hrozí spadnutí ze zvedáku při podpírání a nebo kdyby zvedák při podpírání k vůli manipulaci zavazel.
Motor z Feldy je lehoučký a na podvozku i seshora místa na ... 6 půlek, takže 3 pr...le
Já když po řidičáku začínal, tak jsem si taky koupil VCDS VAG a všichni se mi smáli, že na Favorita to nepotřebuju, že to ani nemá OBD. Chyba. Mělo to OBD . Dodnes této investici nelituju a že si už diagnostika odmakala aut.
Třeba Zdeněk překvapí a posune ho to dál. Sám jsem zvědav, zda tu spojku udělá. Docela mu fandím.
Já naposledy bral 3000,-kč za výměnu spojky na Formanu.
Nejvíc jsem bojoval se zarezlým šroubem spodního kuláku a horního svěrného nohy tlumiče. Nakonec jsem měnil i spodní čep. Naštěstí už ho někdo měnil a nebyl přinýtován. Jinak +500 dalších navrch.
Motor si podepřu heverem a dle potřeby spouštím či zvedám.
Je potřeba přípravek na vystředění spojkové lamely, jinak převodovku nikdy nenasuneš zpět. Od oka to moc nejde, ale není to nereálné. Mě pomohlo vhodné dřívko rukojeti z mosazného kartáčku.
Přípravek na středění jsem nikdy neměl a šlo to,ale na jiné značce a jiném modelu.A tu hrazdu používají i servisy.Na motoru LFY je nutno při rozvodech rozebrat celé uložení motoru při rozvodech a podepření na zvedáku jaksi nejde ,takže řešení je hrazda-pak zvedne-spustí auto tak aby to bylo pro mechanika ve vyhovující poloze.Při výměně spojky stačí motor jen podložit a ne nějakým "harampádím" ale kvalitně at se něco pádem motoru nedomrví !
Jinak při spojce na Xantii LFY jsem měl kozičky pod uložením nápravnice v podlaze kabiny a motor jen na zvedáku
Tímhle to na Feldách a Favoritech středím já a je to celkem přesné. No udělali to ve správném rozměru a ani o tom nevěděli
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.