Nejste přihlášen/a.
Brzdy, případně hlídač tlaku oleje (ale ten měl myslím jen jeden konektor - spínal proti kostře).
Brzdový válec Š100 vypadá takhle. Ale mohl by to být brzdový válec ze starší škodovky (60 léta - Spartak, Octavia, Felicia, Š1202, starší Š1203...), ty měly jednookruhové brzdy a spojku ovládanou mechanicky (s výjimkou Š 1203).
Na brzdovém válci spíná brzdová světla, na spojkovém válci není co spínat. Spojka žádná světla ani kontrolku nemá.
Je to spínač brzdových světel. autotypautodily.cz/...
Novější modely už měly spínač mechanický na brzdovém pedálu.
Hodně podobně vypadá spínač tlaku oleje, ale ten má jen jeden kontakt (spíná na kostru).
než jsem to celé dopsal, tak @ajvn stihl vložit stejný odkaz
To chce klid. On je tu novej
Jmenuje se to tu Poradte, takže pokud budete potřebovat, klidně se ptejte, rádi poradíme.
"...jen tuším, že to nebudou věci na wartburga".
Tak abyste se nedivil, řada součástek (konkrétně ten brzdový válec a spínač) byla na škodovkách i wartburgách totožná .
Ale poradil by i tak, nebojte se. Jenže je tu x- lidí, x - povah. No a prostě občas tu někdo napíše úplný blábol, jiný zase zbytečně zaryje - prostě taková internetová klasika...
Tady si jich můžete prohlédnout desítky.
Na ten kulovvý konec se nasadil mazací lis (nejrůznějšho provedení) a stlačením pístu se přes tu kuličku v maznici natlačila vazelína (nejčastěji A00) do kluzného ložiska (čepu). Kulička brání zpětnému vytékání vazelíny.
Na starších autech se musely některé čepy mazat tímto způsobem pravidelně.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.