Nejste přihlášen/a.
Ani na jedno. Je to skutečně brzdový válec na staré Zetory.
Jen k té polemice o Škodovkách:
Š-1000MB měla pod podlahou zavazadlového prostoru hned za pedály hliníkovou(?) nádobku na brzdovou kapalinu, ve které byly zároveň namontovány oba válce (brzdový i spojkový), šroubení na trubky byla vyvedena stěnou nádobky proti pedálům. Brzdy byly jednookruhové, vpředu i vzadu bubnové. V kataogu od @milancukrar se jedná o nečíslovanou součástku s pedály, při pozorném pohledu je zřejmé, jaká byla konstrukce.
Š-100/110 měla již samostatné brzdové válce a nádobku na kapalinu plastovou na stěně zavazadlového prostoru. Hlavní brzdový válec viz foto @mikihans, spojkový válec jako na fotce tazatele, ovšem průměr (pochopitelně vnitřní) 19mm. Brzdy dvouokruhové, vpředu kotoučové, vzadu bubnové.
Š-105/120 měla stejné řešení jako Š-100, ovšem tzv. "lepší" typy byly již vybaveny posilovačem brzd.
Všechny tři typy jsem postupně vlastnil a snad jsem ty konstrukce brzd nezapomněl
Perfektní obrázek hlavního brzdového válce a spojkového válce Š-1000MB spolu s nádobkou je na straně 7 toho katalogu.
@milancukrar: Milane, jsem od přírody punťa. Takže ten dekl nebyl oválný, ale obdélníkový se zaoblenými rohy
Spojkový, už Škoda 100 měl dvojokruhové brzdy, takže pro brzdy by tu jeden výstup chyběl. Kompletní brzdový včetně spínačů (z druhé otázky) vypadá takto.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.