Nejste přihlášen/a.
Ani na jedno. Je to skutečně brzdový válec na staré Zetory.
Jen k té polemice o Škodovkách:
Š-1000MB měla pod podlahou zavazadlového prostoru hned za pedály hliníkovou(?) nádobku na brzdovou kapalinu, ve které byly zároveň namontovány oba válce (brzdový i spojkový), šroubení na trubky byla vyvedena stěnou nádobky proti pedálům. Brzdy byly jednookruhové, vpředu i vzadu bubnové. V kataogu od @milancukrar se jedná o nečíslovanou součástku s pedály, při pozorném pohledu je zřejmé, jaká byla konstrukce.
Š-100/110 měla již samostatné brzdové válce a nádobku na kapalinu plastovou na stěně zavazadlového prostoru. Hlavní brzdový válec viz foto @mikihans, spojkový válec jako na fotce tazatele, ovšem průměr (pochopitelně vnitřní) 19mm. Brzdy dvouokruhové, vpředu kotoučové, vzadu bubnové.
Š-105/120 měla stejné řešení jako Š-100, ovšem tzv. "lepší" typy byly již vybaveny posilovačem brzd.
Všechny tři typy jsem postupně vlastnil a snad jsem ty konstrukce brzd nezapomněl![]()
Perfektní obrázek hlavního brzdového válce a spojkového válce Š-1000MB spolu s nádobkou je na straně 7 toho katalogu.
@milancukrar: Milane, jsem od přírody punťa. Takže ten dekl nebyl oválný, ale obdélníkový se zaoblenými rohy![]()
Spojkový, už Škoda 100 měl dvojokruhové brzdy, takže pro brzdy by tu jeden výstup chyběl. Kompletní brzdový včetně spínačů (z druhé otázky) vypadá takto.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.
