Dobrý den, přemýšlím, že si zavzpomínám na dobu co jsem hrdě sloužil vlasti a koupím si ZILa. Víc se mi líbí 157,ten čumák je super. Ale je to o generaci starší než 131.A proto raději 131. Ale k otázce: Jak to udělat? Ceny od českých překupníků jsou opravdu nesmyslné. Byl jsem se na pár kousků podívat s tím, že je to "úloženka,mírně opršelá". No a stav škoda hovořit. Nechci pod autem rok ležet než poprvé vyjedu. Můj plán zní takto: Vezmu odtahovku, zajedu do UA-RUS, koupím ZILa, nechám na jejich RZ a pojistím na provoz v EU třeba na dva roky.Udělám dvě smlouvy.Jednu na "dlouhodobou zápůjčku" na člověka z dané země, co má v ČR ofiko pobyt. A druhou,že kupuji "soubor náhradních dílů" za třeba 500$.No a po čase užívání si, by se to změnilo na ten soubor náhradních dílů a postavil bych to na zelený RZ. Můžete mi prosím říct, jak moc jsem se pletl?Nebo je to reálně uskutečnitelné? PS:prosím různé moralisty a podobné klauny, ať se nevyjadřují. Děkuji za Vaše rady, poznámky a návody.
Podobně to měl známý s autem (běžným) ze Slovenska. Normálně tu jezdil, pojistka na Slovensku a kdyby něco, je tu zrovna na návštěvě. Nevýhoda, že musel na STK na Slovensko.
Jestli to chcete nakonec provozovat na zelených (veteránských) RZ, tak proč to tak neudělat hned? Výhoda (u náklaďáku dost podstatná) je, že se platí mnohem nižší povinné ručení, nevýhoda zas je, že musíte na veteránské testace, ale jelikož byste měl auto v původním a dobrém stavu, tak by to neměl být problém.
Dobrý den, určitě to půjde na veteránské RZ. Ale už teď se těším jak malé děcko.Tak pokud se to povede,budu chvilku jezdit a užívat si.Proto jsem psal pojistku v EU na dva roky. Pojedu osvobodit Brusel od idiotů Vet.RZ počkají.
Nejpozději po 185 dnech je nutné auto v čr registrovat, ukládá to jak vídeňská úmluva o silničním provozu tak další EU legislativa, bez ohledu na to, co platí na Ukrajině
zbys*
I když to bude "jako" auto cizince, co má přechodný pobyt v ČR?To mě nedává smysl, ale to ani EU . Děkuji za odpověď
Jak to zjistí, to netuším, ale platí to pro jakékoliv auto, které tu jezdí. Předpokládám, že u nás je zákon bezzubý jako obvykle, ale třeba Rakušáci po takových autech u nich dost jdou, protože nepřihlášením přichází mimo jiné o poměrně tučnou ekofašistickou daň, která se počítá z ceny nového vozu, i když se jedná o dovezenou ojetinu.
@diesel: Jedině na udání, ale i tak to bude na vodě. V sousedství jezdí už nějakou dobu auto s coloradskými značkami a vzhledem k tomu, že je to Dodge Challenger SRT Demon, tak není ani nenápadné. Poprvé jsem ho viděl někdy předloni.
a jak to bude s ukrajinskou technickou prohlídkou? Velké nákladáky jí mají na 1 rok...když to koupíš bez STK budeš jezdit bez STK? takovou velkou krávu s cizí značkoui si všimne každý polda i bez udání
A mě by zajímalo,zda ho do Unie vůbec pustí...aby měl všechny potřebné papíry... Bude jezdit tak dlouho,tak jak jezdili ty pravostranky dovozené našimi spoluobčany z Anglie...už nejezdí... Největší problém vidím v papírech z Ukrajiny...,abys nemusel úředníka zaplatit víc než cena auta u nás.
Dobrý den, dávám informace jak to pokračuje. "Krasavčik" je kousek za Mukačevem.Je jich tam mnoho a jsou tam i 157.Vypadá to, že tam místní mafiáni rozprodávají UA armádu. Volal jsem tam a byl mě navrhnutý lepší postup jak to dostat přes UA-SK čáru. Ukrajinec auto převeze po vlastní ose na Slovensko. Čímž mě odpadne brutální buzerace na SK vstupu do EU ráje. Mazlík bude na UA RZ, pojištěný na provoz v EU. U vyřizování dokladů budu. Tak až se to posune dál, dám vědět
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.