Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Nádrž v autě

Od: slavo® odpovědí: 16 změna:

Jak je řešen odběr paliva z nádrže?

Bere se palivo z hladiny např. pomocí plováku a nebo se bere zespodu nádrže?

V poslední době jsem byl několikrát svědkem toho jak šetřílek ( ještě tam mám ) to úplně vybral a po natankování to nešlo nastartovat.

 

 

16 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar promon

Palivo se čerpá od spodku nádrže, ať už je čerpadlo v nádrži, nebo mimo ni. Pokud palivo dojde a zavzdušní se palivová soustava, skutečně může být dost problém pak auto nastartovat.

 

xenofob
hodnocení

2x

na mém piaggiu je na dně nádržky filtr, krátkou hadičkou je spojen s elektrickým palivovým čerpadlem které čerpá palivo...dokud tam palivo je, čerpadlo čerpá...

 

hodnocení

2x

Palivo se odebírá ode dna nádrže. Pokud po natankování nešlo nastartovat, došlo k zavzdušnění potrubí. Jelikož je pumpa v nádrži, tak tam u "benzínů" nejspíš bude ještě i jiná závada.

Mohlo odejít palivové čerpadlo, páč palivo jej chladí.

 

mathew
hodnocení

2x

Jestli to k té pumpě dotlačil tak tam měl nejspíš místo benzínu vzduch, ale to není nic co by nešlo vyřešit. Doba řešení závisí na tom co je to za auto.

Pokud k ní dojel normálně tak muselo být v palivové soustavě ještě dost paliva na nastartování a nejspíš i krátký či delší běh motoru takže pokud to nechytlo tak bude nejspíš problém i jinde...

 

hodnocení

1x
avatar magdon

Většina benzíňáků má čerpadlo pod hladinou paliva přímo v nádrži, takže by problém být neměl. Nově natankované palivo čerpadlo zalije a to ho bez problémů protlačí až k motoru. Startování může ale o trochu déle trvat. U dieslů to ale může být problém. Čerpadlo obvykle nemají v nádrži a když se celý systém zavzdušní, čerpadlo plné vzduchu nemá dostatečný "tah" a nedokáže palivo protáhnout dlouhým potrubím.

petrovic

Spousta dieselaku nema zadne palivove cerpadlo. Ma jen to vysokotlake, ktere si samo pouze hadickou cuca naftu z nadrze. Osobne jsem opravoval auto, konkretne mondeo tdci kde si borec doma menil naftovy filtr. Samozrejme ho nezalil, zavzdusnil to. Tak dlouho tocil motorem, ze si cucne az to vysokotlake cerpadlo zadrel.

To bez podávcího čerpadla platí spíše pro předkomůrkové D a TD.Pro CR-tyto mají el.podávací čerpadlo v nádrži.Platí to zejména pro HDI.

petrovic

1.6HDi, rada DV6, 16 ventil, peugeot 407 treba podavaci cerpadlo nema. Moje mondeo 2.2TDCi, jeste rada motoru Puma, taky nema cerpadlo.

petrovic

Zena ma 308ku 2011, 1.6HDi, 68kw uz 8 ventil. Taky nema podavaci cerpadlo.

Já taky netvrdím,že to mají všechna HDI!-např na HDI90 typ RHY je podávací v nádržI.Naproti tomu na motoru RF3F- 2,0 DiTD 66kw přeplňovaný přímovstřik ,ale ne CR, je také v nádrži čerpadlo.

 

hodnocení

0x
avatar milancukrar

slavo, když dojede k benzince, tak tam PHM ještě má. Když po natankování auto nenastartuje, je to něčím jiným, nežli PHM.

Jen se přiznám, přijedu k benzince, natankuji, dojdu zaplati ta jedu pryč. Jak Vy jste došel k Vašemu zjištění, že měl málo PHM a po natankování to nejelo? Dokonce i několikrát...

 

hodnocení

Milane byl to diesel a došlo mu palivo - nafta a pak nádrž naplnil z kanystru - 5 litrů.

Pak je to naprosto normální situace*smich*.

Zavzdušněná palivová soustava. U některých aut peklo.

U vojenských T 148, které měly elektrický čerpadlo většinou stačilo na chvilku čerpadlo pustit a už to jelo. I u starýho Zetoru to nebyla žádná velká věda.

 

jirik50*
hodnocení

0x

vyjezdit nádrž do sucha, to si může dovolit jen profík nebo blázen *smich*

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]