Nejste přihlášen/a.
Upřímně řečeno nechápu proč lidé stále kupují auta s naftovými motory - takový motor vždycky stojí víc peněz, je podstatně háklivější než benzínový, musí se měnit filtr pevných částic a stejně vždycky smrdí. Ve městě kvůli starým dieselům skoro pořád musím jezdit s aktivovaným vnitřním okruhem, protože ten smrad a mnohdy i kouř ze starých dieselů nesnáším.
Nedávno jsem koupil Škodovku s benzínovým 1.0 TSI 85kW, spotřebu mám 5,2 a při delších cestách 4,9. Verze v naftě na tom samozřejmě bude ještě líp, ale u benzínu se nemusí měnit filtr pevných částic, takže ve finále to provozně vyjde stejně nebo možná i ve prospěch benzínu.
Taky nechápu proč s takovým rozpočtem chcete kupovat ojetinu. Tuto chybu mě v životě stačilo udělat jednou a nakonec mě v zaplaceným servisu stála víc než nový auto. U novýho auta mám záruku 5 let, maximálně po této době si zase koupím nové. A to, že to něco stojí, mě za to stojí.
Já zase nechápu lidi s takovým názorem jako máte Vy.asi máte s naftovými velké zkušenosti ,nebo je to, od JPP?!
@diesel: A co na tom nechápete? Chcete snad tvrdit, že naftový auta nesmrdí nebo že u nich není třeba vyměňovat DPF? Nebo jste dokonce jeden z těch "ohleduplných", kteří jezdí bez něj, aby ušetřili?
Dnešní doba je prostě někde jinde, oturbený benzíny s malým obsahem už mají takovou spotřebu, že jít do dieselu nedává smysl. Vědí to i automobilky, proto je nabídka těchto motorů omezená a u některých modelů dokonce diesel nenabízí vůbec.
Nejvíc mě baví kamarád, kterej si jeho ojetinu v naftě chválí, protože prej má malou spotřebu. Tak jsem se zeptal kolik a odpověděl, že 6 litrů/100km.
Tak to se fakt vyplatí, když s benzínem opravdu reálně jezdím za 5,2 a narozdíl od něj mě výměna filtru nečeká
vitezslav: Chcete nejbezpečnější auto a proto jste přesvědčen, že chcete diesel, který je automaticky méně bezpečný z hlediska spolehlivosti. Chcete nejbezpečnější auto a proto jste přesvědčen, že chcete ojetinu, která je z principu méně spolehlivá než nové auto, ale i z hlediska bezpečnosti nákupu. Gratuluji, vy jste přesně ten typ, co žádá radu, ale sám ví všechno nejlíp
Nechápu Váš názor.,ne že něco smrdí či ne -to je osobní vnímání pachů každého jednoho z nás.Jinmak mi už smrdí i benál,už dávno to není ta vůně když jsem jako puboš za 20kč natankoval plnou nádrž na pístu!
Co je do emisí když staré auto s naftou se spotřebou 5l na sto, ujelo za život milion km , s tím vypustilo do vzduchu méně emisí škodlivých plynú, včetně výroby jako Vaše věhlasné TSi,které za výrobu a cca plánovanou životnost max 5 let a max nějakých 200 000km!
JInak ano mám auto bez DPF-první jej nemá z výroby a druhé proto že se do něj DPF nemontovalo,ale jen FAP filtr, ale do výkonnější verze daného motoru .
@diesel: Nepochopil jste to - vy jezdíte starou plechovkou bez DPF a je Vám jedno, že řidiči jedoucí za Vámi trpí, (popřípadě chodci, když někde projedete). Ještě horší je to v podzemních garážích. V Západní Evropě taková auta ani nepustí do center měst.
Hájíte si svůj starej nafťák, protože víc vydrží. Už Vám ale nedochází, že spousta lidí to vnímá úplně jinak než Vy - třeba jak se autem prezentují. A je jasný, že pokud někam přijedete 20 let starou vránou, tak asi moc dojem neuděláte.
Martin45 - a jak se ti s tim zajíždí do parkování v prudkým kopci nebo odjíždí ven z kruháče na dvojku, neni to náhodou úplně chcíplý? Pak si vlez do dvoulitrový nafty co ti přijde příjemnější... Mmch. nafty běžně dávaj půl milionu km, ten tvůj oturbenej tříhrnek reálně tak polovinu a to bude ještě dobrý... A pokud pojedeš stejným stylem jako za spotřebu TDI 7-8, tak si to tvoje vezme určitě víc (ohánět se průměrnou rychlostí je blbost, řádově větší vliv má plynulost jízdy - nejmenší spotřebu jsem měl při průměru 79 kmh na okreskách a bylo to 5,0 s benzínovou atmosférou 1,6 (200km tam a zpět, takže žádný z kopce ze Špindlu do Vrchlabí) A při stejným průměru zajedu tu stejnou trasu klidně za 7 a když budu chtít tak i za víc.
@asd1: To, že 1.0 TSI 85kW nejedou jsou pouhé předsudky lidí, kteří si tím obhajují vlastnictví starých ojetin s vysokým obsahem. Kdyby to vyzkoušeli, tak by pochopili, že doba je už někde jinde. Kdyby to bylo "chcíplý", připlatil bych si za 1.5 TSI, ale na předváděčce jsem si vyzkoušel, že to není potřeba. Nižší životnost tříválců jsou taky jen spekulace, na YouTube najdete videa s rozebranými motory, která Vaše mylné domněnky vyvrací. Navíc, já si auto nikdy nenechávám déle než 5 let, protože mám rád nové věci, nové technologie a chci taky nějak vypadat před svým okolím. Auto, které jsem dával na protiúčet bylo naprosto v pořádku, neměl jsem s ním jediný problém, což by pro spoustu lidí bylo důvodem v něm jezdit dál. Ale já si užívám nové auto, s vyšší výbavou a třeba jen rozdíl v LED světlech je přímo propastný. Za 5 let bude doba opět někde jinde, pravděpodobně přesednu rovnou do elektra.
To neni předsudek, jel jsem v tom. Dlouhý kvalty a nízký výkon do 2000 než pořádně tlakuje turbo je příšerná kombinace, od těch 2000 OK a jede to hezky (to taky píšu). Mluvim o verzi 81 kW ve Fobii, (85 kW má Oktávka, tam je 4 kW navíc ale zase těžší auto..)
Ale projeď si třeba 1,4 T-jet a porovnej příjemnost s TSI (nevýhoda žere o litr víc, výhoda projev a i životnost - moc kurvítek nemá)
Nižší životnost oturbenýho přímýho vstřiku je fakt, pokud to máš pár let tak to nevadí, chcípne to někomu dalšímu. A je otázka jestli dřív něchcípne elektronika, tý je tam opravdu hodně a opravy nebudou levný..
Naposledy co nabízí škoda potažmo VW mne ani krapet nezajímá -co stojí díl na moje auto je na Váš koncern asi 2x dražší.Jen jsem chtěl doplnit -pokud vám auta před Vámi jedoucí smrdí tak byste se na ně neměl lepit jako buzik a dodržovat bezpečnou vzdálenost .Pak smrad s výjímkou už skoro nejezdící avií nebudete cítít!
@asd1: Můj první benzín měl obsah 2.3, další 2.5 a další 3.0 s dvojitým turbem. Pokud někdo sedne do Tesly, tak by mohl říct o všech těchto motorech, že jsou chcíplý. Je to věc osobních preferencí, ale i finančního zázemí.
A pokud chcípne elektronika, tak uplatním 5 letou záruku a nebudu to řešit. Po skončení záruky už tím bude jezdit někdo jinej. Doufám, že to už to chápete Z časových důvodů už totiž v téhle diskuzi nebudu pokračovat.
Tak TDI (čipnutý se zalepeným EGR) umí čudit fest, za tim musíš jet kilometr než to odvane pryč.. Klasika O1, Golf apod, většinou s černýma voknama..
Přesně tak, jeden jednoduchej hrkající (klidně i čoudící) traktůrek, který vydrží 20 let vyjde na ekologii celkově líp než tři supereko moderní spotřební auta..)
Pokud opravdu eko, tak jednoduchý snadno opravitelný auto a životnost naopak prodloužit = kastle žárově zinkovaná, nerez trubičky, kvalitní kabeláž, elektroniky co nejmíň a pájení s olovem, co nejmíň kurvítek typu "ekonabíjení" atd. A spíš omezit cestování = škola i práce v dosahu pěšky, nevozit rohlíky z Brna do Budějic, ale jen mouku k pekaři a rozvoz jen po místě.. Bydlet v satelitu, každý svoje auto a jezdit 20 km "všude" moc eko neni..
@ra20z: Každého koho znám s autem starým 15-20 nebo i více let, tak vidím, že má neustále nějaké problémy, snaží se to opravovat u známých, po sousedech, shánět co nejlevnější díly. Takhle já žít nechci. Auto je pro mě věc, která mě musí dělat i radost. Raději si koupím nové, i když jen české, respektive dnes už německé Dodržuji servisní intervaly, alespoň občas tankuji prémiový benzín a výsledkem je, že jsem nikdy neměl problém. Po záruce se vždycky auta zbavím a koupím si zase nové. Takže nějaké větší opravy se mě netýkají. Jsem zkrátka ideální zákazník koncernu
Stejně tak nepoužívám mobil, který jsem měl před 20 lety, přestože by dnes určitě ještě fungoval, ale samozřejmě bych s ním mohl jen volat a psát SMS. U auta je to podobné - 20 let staré auto určitě nebude mít nesrovnatelně lépe svítící LEDky a spoustu dalších věcí, které přispívají ke komfortu, bezpečnosti a radosti z cestování.
@ra20z: Nezblobte se, ale jste myšlením desítky let nazpět. Nechápete, že žárovky nebudu měnit ani jednou, protože tam žádné nejsou a běžná životnost LED je 50.000 - 100.000 hodin, takže ta světla přežijí i zbytek auta. A kdyby ne, tak se to vyřeší v rámci 5 leté záruky. Zcela určitě jste nikdy nejel v autě, které disponuje touto technologii svícení. Ten rozdíl je tak obrovský, že byste ani nepípnul, kdybyste věděl, o čem je řeč. Navíc se automaticky přepínají z dálkových a obráceně, když zaregistrují protijedoucí auto, automaticky reagují při vjezdu do tunelu, atd. Stejně tak nemusím řešit stěrače, prostě se zapnou samy, když prší, auto samo zpomalí nebo zrychlí podle auta jedoucího přede mnou a rychlosti nastavené na ACC.
Když jdu k autu, nemusím ani vytahovat klíč, stačí chytnout za kliku a auto se otevře, potom zmáčknout tlačítko Start. Telefon můžu nechat v kapse, připojí se bezdrátově na infotainment, můžu vše ovládat hlasem včetně navigace s daty, které se aktualizují online.
Vše uvedené má podstatný vliv na to, jestli se řidič na konci cesty bude cítit svěží a příjemně naladěný nebo jako vyždímaný hadr.
Takže, nová a nová auta si nekupuji proto, že počítám s jejich nižší životností, ale že jsem si narozdíl od Vás vědom toho, že doba jde dopředu a podobně jako telefonem už dávno můžete fotit a natáčet, tak Vám auto může nabídnout daleko větší komfort a pohodlí na cestách. Nemluvě o prémiových značkách, které mají ještě více funkcí, komfortu a výkonu, ale stojí samozřejmě zase o hodně víc.
Nepovažuji se za nějak extra náročného, ale určité pohodlí, bezpečnost a radost při jízdě už zkrátka chci mít. Nevím, proč bych si to měl zbytečně odpírat a žít horší život, v horším autě. Jsem naopak rád, že dnes už i auta nižší střední třídy mají věci, které dříve měly jen podstatně dražší auta a považuji za lepší podporovat tohle než jezdit v nějakým vraku a cpát peníze do jeho oprav.
Ty supr LED světla jsou příjemný jen pro tebe, protijedoucí to oslňuje jak sviňa. Drcneš a koukni kolik stojí světlo, životnost diody OK, ale odejde elektronika a chcípne to taky.. A je otázka jak se k záruce postaví automobilka, po pár letech to klidně hodí na běžné opotřebení a můžeš se soudit. Na tvůj styl do konce záruky a pryč s tim to je v pohodě, ale tím se auto přibližuje k mobilu - spotřební zboží na pár let a do šrotu. Kde je ekologie? Komfort je na jednu stranu fajn, na druhou stranu bez většiny věcí se v pohodě obejdeš..
A když už tak mluvíš o pohodlí a komfortu, tak nechápu proč to takovýho auta litrovej mixér, evidentně máš prostředky na normální motor (který pojede řádově komfortněji), ostatně to znáš z předchozích aut.. Jestli ti výkon v malých otáčkách přijde v pohodě tak proč ne, můj názor je že to je zoufale chcíplý. Příjemnější rozjezd má i ta blbá Panda 44kW (a to myslim naprosto vážně)
"Tak to se fakt vyplatí, když s benzínem opravdu reálně jezdím za 5,2 a narozdíl od něj mě výměna filtru nečeká " - No to nevím, 1.0 TSI má minimálně od podzimu 2018 filtr pevných částic také.
Auto potřebuju abych se přepravil z bodu A do bodu B spolehlivě a hlavně bez nsmyslných ( někomu život ulehčujících ) asistentů které mě jen omezují. Mám raděj auto které mi neodporuje než přecpané elektronoou.Osobu spoléhající na elektroniku už se ani neodvažuju nazvat řidičem
Na druhou starnu koňský povoz s trochu rozumným koněm taky vždycky našel nejkratší cestu domů
asd1: Auta, která oslňují jsou obvykle ojetiny se špatně znivelovanými xenony, který nemají na silnicích co pohledávat. LED nebo LASER s technologií vykrývání, oslnění nezpůsobují. Jste prostě mimo - kdyby to oslňovalo, tak by to neprošlo homologací. Rovněž mimo je zmínka s "drcnutím" - mám havarijní pojištění včetně GAP, takže kdybych "drcnul" nebo někdo do mě, tak mě bude jedno co kolik stojí, ale to s Vaším myšlením nepochopíte. Vy jste ten typ, obrazně řečeno, co radši vždycky zůstane doma, protože venku by mohlo být moc horko, moc zima nebo by Vás tam někdo mohl zabít. Tak radši nejdete vůbec Stejně tak si radši nic nekoupíte, protože předem předpokládáte, že se to rozbije
Je mi Vás, skoro líto
S ekologií jste taky mimo - nějak jste zapomněl, že tím autem po mě bude někdo jiný jezdit dál, nepůjde hned do šrotu. A to, že já si koupím nové, které bude mít zase míň emisí je přece pro ekologii dobře, stejně jako pro ekonomiku - někdo ji držet musí - bez lidí s mojí mentalitou by po světě zanikly stovky tisíc pracovních míst.
Co se týče výkonu motoru, přirovnal bych to k iPhonu - vždycky mi stačil nejvyšší model, takže v posledních letech verze Pro, ale s nejmenší pamětí. Mohl bych si dovolit koupit s tou nejvyšší, ale nevidím k tomu důvod, když to nevyužiju. Stejně tak motor - v autě jezdím sám nebo s přítelkyní, netaháme přívěs (ani nemám závěsný zařízení), na cestách se vždy ubytováváme v hotelu vyšší kategorie, takže nevozíme polovinu domácnosti s sebou. Při tomto zadání motor 1.0 TSI 85kW skutečně dostačuje a o mixéru nemůže být řeč. Než jsem auto koupil, měl jsem půjčené předváděcí vozy s tříválcem 1.0 TSI 85kW a čtyřválcem 1.5 TSI 110kW. Ten výkonnější často polovinu válců odpojoval, což mluví samo za sebe.
V minulosti jsem měl auta s podstatně vyšším obsahem a výkonem, takže jsem měl s čím porovnat. Na silnici běžně vidíte páprdy s prémiovými značkami, které mají pod kapotou 500+ PS. K čemu jim to je? Pro pocit, že to tam mají? Možná to párkrát sešlápnou v prvních týdnech po koupi auta a pak stejně jezdí na eko režim, aby si nezlomili krk nebo na sebe spolucestující nevylili sodovku a taky proto, aby s tím každou chvíli nestáli na benzínové pumpě Prostě, kupuju jen to, co potřebuju. Samozřejmě, pokud má někdo 120kg, k tomu zbytek posádky podobné váhové kategorie a za sebou tahá přívěs, tak by měl volit výkonnější auto.
Vaše srovnání s Pandou 44kW je taky totálně mimo mísu, proto naši "diskuzi" považuji za definitivně ukončenou a nebudu již reagovat. Hlavně dnes nechoďte ven, je tam moc zima
Já teda radši ten steak. Ale zastaralej z obyčejnýho masa který žralo trávu na louce, ne ten moderní zdravej hodnotově vyváženej ze zvířete krmenýho bobulema a smaženým na řepkovým ekooleji...
martin45 - jel jsi v Pandě? Na rozjezd je to opravdu příjemnější motor než litrový TSI. Udělej si vlastní názor, ovšem nevim jestli někdo jako ty vleze do blbýho Fiatu, takový lidi už předem ví že to je špatný.
Oslňujou ledky v nových autech a že to projde homologací je smutný. Žádný HID nebo dodělávaný xenony bez naklápění (ty samozřejmě oslňujou taky). Havarijku máš určitě zadarmo a bez spoluúčasti.
A nevěř tomu, že tvoje auto bude u někoho jinýho jezdit dalších 15 let a namotá půl milionu km
Jestli myslíš že ze strachu nevylezu ven a nejezdim autem abych ho náhodou někde nevodřel tak se pleteš. Ale chci jednoduchý spolehlivý auto bez kurvítek, velký tak akorát, přiměřeně bezpečný a za rozumný prachy. A to Fobie/ Oktávka s litrovým TSI nesplňuje. Složitý, s omezenou životností, plný kurvítek, drahý pořízení, servis i opravy. Kromě toho nasedáš jak do vany, blbý výhled, podběhy lezou do kufru, dotykáč místo čudlíků. Moc dlouhý kvalty a u 123Z to vadí hodně, Kdybys mi to tvoje zánovní nabízel výměnou za mojí starou pikslu tak neberu. A klidně si neveř že někdo staví starou pikslu nad novou Oktávku.
asd1 srovnavas jabka s hruskama. nejakyho malyho italskyho chcipaka lehciho o nekolik stovek kg. podobne priblble srovnavas svoji situaci s jeho. nektery lidi proste uvazujou jinak. nenosi proprdeny spodky po nekom koupeny v sekaci, nekupujou vojety kary. proste obetuji urcitou cast svyho prijmu na to ze muzou kazdejch par let jezdit v novy a neresi nejaky kurvitka nebo kolik kilaku natoci vopruz po nich. maj pojisteni se kterym v tech nakladech pocitaj a kdyby se neco semlelo tak vi ze nemusej cekat nejakou dardu. dostanou nahradni karu po dobu vopravy nebo si rovnou koupi novou. kapirujes? btw. telefon taky pouzivas s cudlikama?! nebo mas jeste pevnou s votocnym ciselnikem? ne pockej - ty jdes jeste dal a jeste tocis klickou kdyz volas, ze jo? velikost. bezpecnost. rozumny prachy jsou individualni. tobe staci stara pixla. jemu stredni koncernovka. nekomu mergl za par mega.
Kdyby to nový bylo lepší, tak neřeknu ani popel. A ta Panda lepší je odstrašující příklad že to jak je litr TSI chcíplej v nízkých otáčkách dokud pořádně netlakuje turbo (ca 2000). A k tomu dlouhý kvalty tomu dávaj korunu.
Jasný, moderní Schade se smí jen chválit, jakákoliv kritika je totiž lež, výmysl a kdo to psal tomu vůbec nerozumí Ostatně spousta lidí vychvaluje i první HTP jak to bylo skvělý a taky se za jeho kvalitu bili do prsou stejně jak tu.
Je to nový, drahý, jak končí záruka tak honem pryč ať se to po.. někomu jinýmu. Ale kvalitní auto to fakt je (přitom tomu sám nevěří) Hejlů co to vemou je dost tak proč ne, když se dobře prodávaj i ohnilý Fobie za 50k. Korunu nasazuje automobilka s teorií, že lidi chtěj složitý auto s asistentama (ten s nouzovým bržděním před překážkou je obzvlášť super :D ), dotykáčem "na všechno" a tak podobně. A úplně nejvíc lidi chtěj ještě dražší dvoutunovej elektromobil s dojezdem 300km
Ten malej chcípák mmch. váží tunu.
Kia sportage bych nechtěl. Už jen couvání přes to pidi okénko nebo kameru je zlo. Žádný zadní výhled. Navíc KIA vybije baterku už jen k vůli špatně zavřeným dveřím. Škodě je to jedno. Usne jednotky i tak a baterku si nevybije. To jsou takové maličkosti, proč kiu nikdy. Je toho víc. Je to jak Dacia. Pěkný zvenku, ale elektronika zaostalá.
Yeti je na tom lépe. Karoq mi příjde malej jak ta Yeti.
Vitaru... no nevím. Jezdil jsem chvilku Justy a to mě docela bavilo na odreagování 4x4 . Možná v pěkným stavu.
Bral bych Yeti TSi.
pokud má auto kameru, tak skoro není důvod couvat podle zadního okénka. Ale chápu, že někdo kdo to nemá, nebo nepoužívá, tak to nepochopí.
Pokud má někdo zadní kameru a přesto zdůrazňuje nutnost velkého zadního okna, tak to beru. Ale pokud někdo jen spíš teoretizuje, tak to neberu.
nechápu. Asi závist? Já reagoval na argument, že malé sklo / kamera je zlo. A ano někdo couvá i s dodávkou, bez prostředního zrcátka a s dlouhým vozíkem, víme?
S dodávkou se mi couvá lépe. Má velká zrcátka a hranatý tvar boků (rovné). Středové zrcátko netřeba.
V práci si parkuju různá auta na dílnu.
Je zábavné číst reakce někerých lidí
Honzin-je to ne o závisti ale o umění.Jsou lidi co hodí ruku na vedlejší sedadlo a otočí se a couvají někdo jen zařadí zpátečku a kouká do zrcátek a couvá,když je pak auto "v oku" pak na první dobrou!
Od té doby, co jsem měl první SUV se zadním pidioknem a rezervou vzadu v zorném poli, tak jsem zjistil, že zadní okno není k couvání vůbec potřeba.
Co se týká té Sportage, je velký rozdíl mezi generacemi a dost často i mezi facelifty.
Docela mě dostalo, kolik vás tady při couvání používá prostřední zrcátko. Přijde mi při couvání zcela zbytečné, ale je to asi jen o tom, na co jsem zvyklý. Ale abych si podle zrcátka vybíral auto - to teda fakt ne, lepší bude vybrat si to, co se mi líbí a naučit se případně couvat bez toho zrcátka. Ale k dotazu tazatele - já bych si třeba klidně vybral tu Sportage. Od MJ 2018 se mi líbí a je fakt, že po každé modernizaci je lepší a žádanější. Navíc záruka 7 let může fungovat i při koupi ojetiny docela dlouho. Tady je nějaký test ojetiny, stojí určitě za přečtení garaz.cz/... .
Stačí vánice a seš bez kamery, takže i výhled se může hodit... moderní auta s vokýnkama jak tank na to nejsou dobrý obecně :/
No abyste mě nechápali blbě - já k tomu couvání kromě bočních zrcátek nic víc nepotřebuji, kameru nemám na žádném autě . Zase je ale fakt, že jezdím vše od osobáku až po 7,5t, takže je to prostě zvyk.
S Fobií kombi TSI 1,0 81 kW jsem jezdil za 5,0 a při klidný jízdě bez problémů i pod 4,5.., tj. na spotřebu to je hodně dobrý motor. Zásadní vada je stálý převod, hlavně 1 a 2 i Z jsou moc dlouhý, v kombinaci s mixérem který je do 2000 ot. úplně chcíplý to je za trest, to tam dal ekokretén, odjezd z kruháče je jak se starou schade105 (nebo podřazovat až na 1).. Pak od 2000 jede opravdu hezky. Životnost se dá čekat kolem 200kkm a pápá, drahé opravy a údržba.. Složitá elektronika..
Kamera vzadu je příjemná, ale když chcípne nebo se zasviní blátem tak z toho auta jde bez kamery vidět opravdu blbě. Zacouvat do vysoký trávy se tomu taky moc nechce
asd1: Myslím, že Vaše příhoda se zašpiněnou zadní kamerou dokonale ukazuje jaké úrovně dosahuje Vaše nevědomost a jak chabé jsou Vaše argumenty i v ostatních bodech. Není totiž nic jednoduššího než zmáčknout páčku ostřiku vpravo pod volantem a kamera je čistá
Když myslíš že kamera bude fungovat vždy..
A tu chcíplost do 2000 vyřešíš jednoduše jak? To by musel aspoň výrobce zkrátit kvalty.. Takhle to je fakt na prd, taky byl problém se spojkou že větší zatížení nedávala, novější verze už přežije,ale to řeší jen následek.. Typicky zajíždění někam do kopečka - jednička je dlouhá a motor v malých otáčkách chcíplej, takže musíš držet nad 2000 a spojku u toho skoro furt v prokluzu..
Ale chápu že nejlepší obrana je útok = na druhýho něco najít jako ho zkompromitovat a ty máš nejlepší auto na světě úplně bez chyb
Kdo nevěří že tenhle motor je v níuzkých otáčkách chcíplej, ať se v tom projede..
asd1: O žádné chcíplosti nevím, proto ji nemusím řešit. Zřejmě jste s tím autem neuměl jezdit, podobně jako jste neuměl použít ostřik zadní kamery To si zrovna tak můžete koupit kvantový počítač, posadit před něj nesvéprávného a pak si stěžovat, že to nic nespočítalo
Martine, proč se tu s námi vůbec zahazuješ? Jsme pod Tvou úroveň, všichni máme blbé předpotopní názory ( lépe řečeno jiné než Ty ). A vrcholem všeho je docela sprostě útočit na tazatele jen kvůli tomu, že má jiné kritéria výběru auta než Ty. Pokud bychom měli tu Evropu dohnat díky tomu, že budeme všichni tak "slušní" jako Ty, tak díky, klidně ať běží dál přede mnou.
@vitezslav: Už jsem Vám částečně poradil, ale Vy jste mé základní rady nedbal. Že prý takovou radu nepotřebujete. To je potom těžké, někomu takovému radit, víte pane Vítězslave? Podle Vašeho křestního jména budete narozen před rokem 1989 a to že mě tykáte aniž bychom se znali, z hlediska psychologie taky vypovídá o mnohém. Tím nechci říct, že mě Vaše drzost nějak uráží, ale že radit někomu takovému je mimořádně obtížné. Vaše ego není ochotné připustit, že by někdo jiný věděl něco lépe než Vy sám a v tom je ten problém. Přitom příspěvky od ostatních lidí, které se tady mezitím shromáždily, dokládají, že tu pravdu skutečně mám. Stačí jen umět číst mezi řádky a nenechat se zmást některými bláboly. Další problém je, že jste, s prominutím, kolenovrt. Chcete za každou cenu ušetřit a současně kňouráte jako malý ukňouránek, že tomu chybí to nebo ono. Kvůli lidem jako jste Vy vznikají různé nešvary i v gastronomii, v mnoha pizzeriích dávají do pizzy eidam i když tam nemá co dělat. Prostě vědí, že mnoho zákazníků nechce zaplatit za mozzarellu. Tak co, ještě chcete poradit?!
@vitezslav: Vy jste to skutečně nepochopil Za celou dobu Vám nedošlo, že jsem Vám narozdíl od většiny ostatních poskytl opravdu dobře míněné rady na základě zkušeností a úzkých kontaktů s lidmi, kteří se v této branži pohybují. Ani naprosto přesný odhad Vaší osoby a mentality pro Vás nebyl dostatečně varovným signálem a nenastala u Vás fáze uvědomění, že se stejnou přesností jsou mi známy důsledky Vaší zatvrzelostí a marné snahy výhodně nakoupit. Ale je to Vaše věc a Vaše peníze. Díky existenci lidí jako jste Vy budu za 3-4 roky zase jezdit v novém autě. Děkuji Vám
Jediný kdo nechápejste vy. Typický vnucovač vlastních názorů. Prodáváte písek na sahaře a nechápete že tam potřebují spíš vodu . Jenže to by stálo trochu přemýšlení a empatie . Vy potrebujete písek na stavbu tak ho nutně musí potřebovat i na sahaře?
Kolikrát píšete že končíte v diskusi, ale pokud si někdo dovolí projevit jiný názor, musíte mu ho za každou cenu vyvracet .
Pokud se podíváte na auta v zadání ( osobně mám zkušenost s yetinou a vitarou, ale nemám v tom odjeto tolik abych mohl objektivně hodnotit) , je předpoklad že se s nima bude jezdit v aspoň lehčím terénu.A nemyslím si že litrový motor i když to dává výkonově je do takového terénu vhodný - otáčky, stálý převod a pár dalších věcí. Do pole je lepší traktor než mercedes..
@nunici: Vidím, že Vy jste to taky nepochopil Psal jsem, že končím v diskuzi s daným uživatelem, který do diskuze o autě do terénu pletl italskou nákupní tašku a další nesmysly. Mýlíte se i v tom, že bych tazateli radil litrový motor. Pouze jsem uvedl, jaký motor mám ve svém autě a že mě dostačuje, protože nemám terénní auto, které je těžší. To konkrétní, které bych tazateli poradil by samozřejmě mělo výkonnější agregát. Celý problém je v tom, že zadání tazatele od začátku nedává smysl, ani jedna z těch variant pro něj není vhodná, ale on si to se svou zatvrzelostí není ochoten uvědomit. Jednou pochopí, že jsem měl pravdu, ale to už bude pozdě.
kdysi bych rekl suzuki, ted uz ani japonci nejsou co byvali, kazdopadne sportage bych se vyhnul
Sportage je z té nabídky nejlepší volba, doporučuji QL 1,7 crdi, ale tam budeš muset připlatit.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.