Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Chcíplo auto při protáčení kol na ledu

Od: fabkastary odpovědí: 6 změna:

Ahoj, zkoušel jsem jet po ledu a při větším protáčením kol při rychlosti 15km/h mi auto chcíplo, už nevím jestli jsem vypustil spojku nebo tak, bylo tam 3000-3500 otáček :D měl jsem tam jedničku. Nevíte čím to mohlo být? Je tam nějaká ochrana, že když se víc protáčí kola, tak to chcípne? Potom mi to už neudělalo.. žádná kontrolka mi nevyskočila. Normálně mi auto nikdy nechcíplo. Nemám žádné zkušenosti s ježděním v zimně, mám řidičák půl roku a chtěl jsem to zkusit u nás na plácku kde lidi chodí driftovat. Chci zkusit jak se to chová a tak. Dnes jdu zkusit zase.
Fabia 1.4 mpi 50kw


doplněno 08.02.21 12:32:

Ani se to auto nezatřepalo jako když třeba pustíte spojku a ono se pohne, asi to bylo tím ledem, ale prostě to chcíplo bez toho abych si toho nějak všiml :D..

 

 

6 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

asd1
hodnocení

3x

Těžko říct, prostě chcíplo :D Žádná ochrana tam neni, tak asi erupce na Slunci ;)

Keců typu "3000 ot. a jednička na ledu = zločin" si nevšímej, blbnout na bezpečným plácku a vyzkoušet si jak se auto chová v různých situacích je naopak dobrý.

Pozor na boční smyk a přechod z ledu na asfalt, pokud máš boční bagy tak to zadrhnutí o asfalt může ŘJ vyhodnotit jako boční náraz a pustí je *smich*

asd1 víš co spouští pytle airbagů? Je tam ocelová kulička co přetlačí pružinku a posune sebe s magnetem přes jazýčkový kontakt. Žádná věda. To by muselo být silné přetížení, aby to buchlo :-D

wingman

Cituji:

Keců typu "3000 ot. a jednička na ledu = zločin"si nevšímej, blbnout na bezpečným plácku a vyzkoušet si jak se auto chová v různých situacích je naopak dobrý.

idnes.cz/...

napadá mě oblíbené úsloví ,,instant karma´´ *smich*

 

hodnocení

0x

Napiš ten dotaz výrobci auta. A nezapomeň přesně popsat, cos v tom okamžiku s autem dělal.

To je zase dotaz na vyznamenání tazatele.

3000 otáček na jedničku na ledě? To má udělat jako co? Já když se rozjíždím bez ledu, tak přeřazuju dříve než na 3000 otáčkách. A když se rozjíždím na ledě, tak tam klidně dám dvojku.

Řekl bych, že bys měl nastudovat všechny asistenční systémy, které má auto zabudované. Pak si rozmysli které před tvými pokusy vypneš - pokud vůbec jdou vypnout.

asd1

Proč by tohle neměl zkoušet?

Mmch. jsou situace kdy hrabat na plnej kotel je jediný způsob pohybu vpřed, a běžný dušení na dvojku + přišlápnutí brzdy pro zamknutí diferáku ani + volant levá-pravá to nenahradí ;)

 

mathew
hodnocení

0x

Třeba jsi najel na asfalt nebo pevnější povrch a vzhledem k výkonu motoru a skutečné rychlosti to zdechlo, protože to nemělo sílu na hrabání, ale ani dostatečnou rychlost, aby to jelo bez prokluzu spojky.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]