Jak bych mohla prosim poznat ze autobatetie je vadná/stará/nepoužitelná. Nejde me dobit nabijeckou( nejsem si jista zda je nabijecka v poradku - pri zapojeni se ihned prepali pojiska v nabijecce ). Dekuji za odpovedi/ doplněno 04.02.21 22:52: Poly mam spravne. Jiz nekolikrat me tuto zimu nabijecka baterku dobila vporadku. Pri poslednim vznikl zkrat v nabijecce "absaar" a praskly pojistky. Pojistky jsem koupila nove a zase zkrat u pojistek. Poridila jsem jinou nabijecku "mach 116" a tam se me nezda dobijeni. Raficka kmita sem tam, kazdych cca 5 vterin zmeni polohu 0 až 12. Prikladam foto doplněno 05.02.21 01:26: Vsem dekuji za predchozi diskuzi/komentare. Budu muset koupit novou baterii
Na nabíječce se může pálit i pojistka primáru na 230V. Pak by to značilo vadu nabíječky či jejího trafa.
Pokud na sekundáru, tak je baterka ve zkratu a nebo ji špatně (přepolovana) připojujete (přehazujete +/-).
Nejlépe napoví foto.
denda*
Poly mam spravne. Jiz nekolikrat me tuto zimu nabijecka baterku dobila vporadku. Pri poslednim vznikl zkrat v nabijecce a praskly pojistky. Pojistky jsem koupila nove a zase zkrat u pojistek. Poridila jsem jinou nabijecku mach 116 a tam se me nezda dobijeni. Raficka kmita sem tam porad dokola. Prikladam foto
Baterie by se především měla dobítv automobilu.Ovšem jen po dobu delší jízdy.Jestli je v pořádku nabíječka,to by se dalo zjistit tím,že nabíječku zapojím na jinou batrii,nebo aspoň na větší autožárovku.Pokud mořno měřit proud,který dává.Pro nabíjení je potřeba proud kolem 4 A.Žárovku rozsvítí i 1 A.Pro správnou odpověď by bylo potřeba zjistit vice podrobností o použitých zařízeních.
Dekuji za odpoved. Tak jsem zkusila jinou baterii. Dost dlouho nepouzivanou. S nabijeckou mach 116 je raficka porad na nule. ( nabijecku abasaar nezkousim, u te uz mam shorele pojistky). Myslim ze ta Varta je vadna, jak sepise vyse v komentari
Pokud je rafika na nule, tak je baterka taky vadná. Neteče do ní žádný proud.Má vysoký vnitřní odpor stářím. Už ji nikdy nenabiješ. Stejně tak ta zkratovaná modrá Varta.
Nemyslím si,že tvůj příspěvek do diskuze je vhodný k tématu poradny.Pokud skutečně chceš poradit,zkus svoje mozkové závity využít k tomu ,aby denda baterie sloužila.
Víte nabíječka mého táty za 800,-Kčs byla takto vadnou baterií zničena.
Protože Vám pojistky zabránili větší škodě, může Vám to být dostatečným důkazem, že články ve Vaší baterii jsou na konci = se zkřivili, zhroutili a bordílek z nich, který plave ne dně, Vám tu baterii zkratuje. Za baterii si naúčtujte alespoň 200Kč. Určitě když koupíte novou, tak tu starou prodejci tam zadarmiko nenechejte. ! Každé Sběrné suroviny vám za ni rádi zaplatí. Mě pán 200 odečetl. Jo a počítejte, že například Bosch a Varta vyrábí úplně stejný výrobce na jedné lince, ale cenový rozdíl je značný. Kvalitní baterii poznáte dle váhy. Já vím je to směšné. Čínské LEVNÉ mají daleko méně olova a kvality.
Ať se vám daří, a lepší nová baterie, než někde v zimě a sněhu měnit odpálený alternátor a za tisíce ho repasovat...
@bz Píšeš nesmysly. Varta s Boschem se sice možná dělají na stejné lince, ale cenový rozdíl rozhodně není značný. Neměl bys příklad nějaké levné, čínské, lehké? Vůbec se mi zdá, že si tady akorát plácáš játra...
bz*
genehawkins ... stačí se podívat na video BATERIECEPEK ... týpek z Modřic ... on to tam vážil ...
Rozdíl žádný. 200kč je jen zaplacená značka. Je to opravdu stejná linka. Možná výstupní kontrola je na Bosche přísnější a vyřazené kusy z linky přelepí na Varta.
Oni mají na obalech i stejná kódová čísla šarže. Krom toho, že používají stejný obal i ucho.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.