Nejste přihlášen/a.
Je velká závada když ručička je stále na začátku - asi odešlo čidlo.
Dá se s tím jezdit?
Pro mikihanse - je to jedničková fábie
Pro diesel - budu ho mít devátým rokem, termostat byl od té doby měněn už dvakrát - jednou vysypaný a podruhé prasklý klobouček.
Tak to bylo teplotní čidlo.
Startování bylo obtížnější a i rozjezd z křižovatky - musel jsem přidat více plynu- mělo snahu to chcípat.
Řídící jednotka nedostávala informace o teplotě motoru, tak nevím jak nastavovala bohatost směsi.
Jak dlouho máte to auto-znáte ho? Víte jak dlouho se zahřívá? Pokud na tyto odpovíte kladně,pak nevím proč se vůbec ptáte!
Já osobě znám své auta a vím co kontrolovat pokud by teplota nestoupala,samo dle délky jízdy! Pohmatem na hadicích lehce zjistím zda-li je ko čidlo či termostat...
Možnost je nechat vrčet na místě ,zahřívat a průběžně pohmatem kontrolovat teplotu-na hadici z termostatu na chladič musí skokově stoupnout teplota, po otevření termostatu. Pokud se hadice zahřívá pomalu a průběžně=je KO termostat a je otevřen.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.