Nejste přihlášen/a.
Tohle Ateso relé cyklovače je ještě z Favoritů cca 1990.
Je tam "hloupí" bimetal. Nahřívá se asi 2 cykly setření skla a pak spíná dle toho, jak mu chládne kontakt.
Nejde nastavovat interval. Takže nejprve setře 2x po sobě a pak po nahřátí cykluje.
Relé AEV 2012, které jsem ti psal, že jsou pro tebe náhradou jsou programovatelné od 0,5s do 30s pomocí ovládání páčkou.
Obsahují klopný obvod nebo 555 obvod. Už nevím, co tam přesně je. Prostě čistá elektronika a relé co by obyčejné spínací relé.
...
Fabia 1 nemá takové cyklovací relé. Má centrální řídící jednotku v hlavním kabelovém svazku. Zastupuje všechny komfortní funkce (dálka, centrál, cyklovač, světlo interiéru, klakson, tažný závěs - měření proudu <-1-> vozíku,atd...).
Cyklovací relé možná používají nějaká velmi laciná auta. Dacia, Fiat,atd... Dnes se jde dobou řídících jednotek, kdy se funkce sdruží a navíc jdou různě programovat dle výbav a aut. Pak se ušetří, protože jednotka poslouží více autům. Jen se přeprogramuje.
Příručky se skoro vždy psaly pro nejvyžší výbavu. Najdeš tam tuším i popis airbagů sedadel a bezpečné poutání. Airbagy přitom nemáš.
Tady má cyklovač Favorit (protože s Feldí pojistkovky to skoro neseženeš - ten model 2012)
Je vlevo nahoře to plastové vysoké (první odkaz má ještě to hloupé plechové).
...silnici zmokl a musel stěrače pouštět ob jednu polohu, protože to relé mám zatím venku.
Tak si tam místo relé dej tu "parkovací" klemu, ale nejsem si jist, zda to stejně budeš muset ob dvě polohy zapínat a jen ti budou díky klemě dojíždět zpět dolů.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.